کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

باید پایه های فکری نیروهای جوان و نوجوان در میان ما قوت بگیرد

17 آذر 1401 ساعت 8:55

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: باید دست دشمن را بخوانیم و دوستان بدست ما قوت بگیرند و روحیه و نشاط در جامعه مدام و مستمر تزریق شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با جمعی از روحانیون استان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) با شهادت خود یک حرکت در راستای بصیرت و معرفت افزایی را در جامعه بوجود آورد که پشتیبان و مروج مکتب حیات بخش بشریت شد.

وی افزود: حرکت حضرت زهرا (س) آنقدر مهم است که علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته برای منهدم کردن مکتبش و دور کردن جامعه از پرچم داران این مکتب، این پرچم و علم برافراشته است و نتیجه آن امروز به عنوان یک نظام شکل گرفته است و دنیا را متوجه خود می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه تمامی تلاش های امروز نظام جمهوری اسلامی ثمرات مجاهدت ها و جهاد های حضرت صدیقه کبری است گفت: نتیجه مبارزات 75 روزه و 95 روزه حضرت زهرا (س) با وجود سن کمی که داشتند پس از هزار و چند صد سال ، امروز نظام جمهوری اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروزه ما دستمان پر است بیان کرد: با مکتب حضرت زهرا (س) جا ندارد ما منفعل و نگران وقایع وفتنه ها باشیم بلکه باید بصیر و بینا باشیم و دست دشمن را بخوانیم.

وی تصریح کرد: شیعه در دوران غیبت با همه سختی ها و مصیبت ها مواجه می شود ولی همه عظمت دوران غیبت در سایه فتنه هاست، اگر فتنه نباشد عظمتی معنا ندارد، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه کرامتش در سایه شهادت بود و همه سعادتش در سایه جهاد عاشورایی بود.

نکونام با اشاره به شناخت افراد از جامعه افزود: باید دست دشمن را بخوانیم و دوستان بدست ما قوت بگیرند و روحیه و نشاط در جامعه مدام و مستمر تزریق شود، باید این مکتب نورانی باید بشارت مدام و مستمرتعریف شود وبشارت ها و امید هایی که توسط پیامبران و ائمه در احادیث ها بیان شده در جامعه گفته شود.

وی در آخر بیان کرد: باید پایه های فکری نیروهای جوان و نوجوان در میان ما قوت بگیرد و این ها را استحکام ببخشیم زیرا که از خیلی از مسائل امروزغافل هستند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52238

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52238/باید-پایه-های-فکری-نیروهای-جوان-نوجوان-میان-قوت-بگیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir