کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد؛

دانشجو مطالبه‌گر حقوق مردم و آرمان‌های انقلاب است

17 آذر 1401 ساعت 8:09

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مطالبه‌گری نسبت به آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم باید از سوی دانشجو انجام گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در یکصد و چهل‌و‌ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: معلولان باید مانند همه اقشار دیگر جامعه از امکانات برابر برخوردار باشند اما با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته باز هم مضیقه‌های زیادی دارند به ویژه در حوزه مناسب سازی و حمل و نقل عمومی با معضلات زیادی روبه‌رو هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با اشاره به روز حسابدار و دانشجو افزود: روز حسابدار، روز پاسداشت از رسالت‌های حرفه‌ای جامعه حسابداری و حسابرسی ایران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است.

وی افزود: دانشگاه در ۴۳ سال اخیر بالاترین مرجع گفت‌وگو و ارائه راهبردهای گفتمانی بوده و نباید اجازه دهیم که برخی دانشگاه را از هویت و کارکرد اصلی خود دور کرده و ابتذال و سطحی‌نگری را جایگزین آن کنند.

حیدری بیان داشت: روز ۱۶ آذر خون سه شهید دانشجو بر زمین ریخت تا ۶۹ سال بعد سندی برای تبیین باشد و ثابت کند که ریشه دشمنی‌ها با ایران به قبل از انقلاب اسلامی مردم ایران برمی‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: امروز بدخواهان ایران به میدان آمده‌اند و کشور برای مقابله با دشمن در میدان عملیات و فضای مجازی نیاز به اندیشه‌ورزی آزاد و مطالبه‌گری هوشمندانه دارد و امیدواریم که دانشگاه‌های ما پیش‌دستانه فضا را برای کرسی‌های آزاداندیشی و آزاد فکری در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری نسبت به آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم باید از سوی دانشجو انجام گیرد، گفت: از دانشجویان و جوانان استانمان و ایران عزیز خواهشمندم زیراکه خود را برای این آینده نزدیک آماده کنند ایران قوی و پیشرفته به اندیشه و تلاش تک‌تک ما نیاز دارد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52237

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52237/دانشجو-مطالبه-گر-حقوق-مردم-آرمان-های-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir