کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

ضرورت نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس/ ارتقا سلامت جسمی و روحی معلمان و دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت

16 آذر 1401 ساعت 13:37

فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقا سلامت جسمی و روحی معلمان و دانش آموزان و تقویت روحیه نشاط و شادابی در مدارس را در دستور کار خود قرار داده ایم.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ اسدی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار کرد: در سال جاری دومین یادواره شهدا تربیت بدنی دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین،ثمره تحول دولت مردمی،بیانیه گام دوم انقلاب، نشاط دانش آموزی و .. از برنامه های ابلاغی سال جاری در حوزه تربیت بدنی است.

اسدی به مهم ترین برنامه های معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش اشاره کرد و  بیان داشت: بهسازی منابع آموزش و پرورش،ارتقا سلامت جسمی و روحی معلمان تقویت روحیه نشاط و شادابی در مدارس،زیر ساخت های بهداشتی و ... را در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

وی با اذعان بر اینکه طرح های معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش گسترده تر شده است بیان داشت: ما در مدارس به دنبال مهارت حرکتی،بازی ها و رشته های ورزشی، بهداشت و تغذیه سالم و ... هستیم و آن را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اسدی با بیان اینکه محرومیت زدایی نیز جز برنامه های اولیت دار ما می باشد گفت: برنامه ها معاونت تربیت و بدنی را نهادینه کرده ایم و قصد مشارکت خانواده ها در برنامه های تربیت بدنی را داریم .

وی تشریح کرد: ایجاد 40 چمن مصنوعی ، 10 کلاس تربیت بدنی و 10 کلاس آموزش در برنامه های ما بوده است که تا کنون 30 چمن مصنوعی و 10 کلاس تربیت بدنی ایجاد شده است.

اسدی با تاکید بر اینکه طرح شهید خرازی با روحیه تقویتی و مشارکت اولیا در دستور کار قرار دارد گفت: بیش از 2 هزار مدرسه در این استان وجود دارد که ما بسته به مدارس 2 هزار المپیاد را نیز برنامه ریزی کرده ایم.

وی اضافه کرد: ورزش فرهنگیان، انجمن های ورزشی درون مدرسه، انجمن علمی معلمان تربیت بدنی که برای اولین بار در استان برگزار می شود را نیز در برنامه خود قرار داده ایم.

اسدی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از چاقی باید اقداماتی صورت می گرفت  یادآور شد: در راستای نشاط و شادابی و همچنین پیشگیری از چاقی  30 دقیقه فعالیت بدنی را برای دانش آموزان قرار داده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان در 65 رشته ورزشی و در 3 مقطع تحصیلی مسابقات را شروع کنیم و امید است اعزام به مسابقات جهانی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 52236

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52236/ضرورت-نشاط-شادابی-دانش-آموزان-مدارس-ارتقا-سلامت-جسمی-روحی-معلمان-دستور-کار-قرار-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir