کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج ؛

بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از غرفه لردگانی ها/ حضور نخبگان لردگانی در نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج

16 آذر 1401 ساعت 13:01

نخبگان جوان لردگان در نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج که با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی افتتاح شد شرکت کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج  با شرکت نخبگان و مبتکران بسیجی سراسر کشور در تهران برگزار گردید.
 
این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی در بخش‌های انرژی، معدن، حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، امنیت غذایی، سلامت، دانش‌های نوظهور و دفاعی است که مبتکران و مخترعان بسیجی به معرفی دستاوردهای خود پرداخته‌اند.

این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج و با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین افتتاح شد.

نخبگان لردگانی با دو اختراع ، که ابراهیم صالحی و اکرم جهانبخشی با اختراع "دستگاه حسگر تشخیص دهنده نشت گازهای سمی" و اعظم امیری با  اختراع " ماده ضد ویروس از عصاره بادام تلخ " بعنوان نخبگان منتخب بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

ابراهیم صالحی مخترع جوان لردگانی گفت: طبق نظر کارشناسان و هیات داوران این نمایشگاه، اختراع "دستگاه حسگر تشخیص دهنده نشت گازهای سمی" جزء دستاوردهای بسیار قوی این نمایشگاه محسوب گردید و از طرف سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور قول همکاری و توسعه این اختراع را داده اند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
 


کد مطلب: 52229

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52229/بازدید-رئیس-ستاد-کل-نیروهای-مسلح-غرفه-لردگانی-حضور-نخبگان-نمایشگاه-ملی-فناورانه-دانش-بنیان-بسیج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir