کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری پنجمین یادواره شهدای روستای نمونه ایثارگری کشور

12 آذر 1401 ساعت 13:32

سردار علی محمد اکبری گفت: پنجمین یادواره 81 شهید گرانقدر دفاع مقدس روستای نمونه ایثارگری کشور(شیخ شبان) در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شیخ شبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و 2443 شهید گرانقدر استان، شهدای مدافع امنیت کشور، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: پنجمین یادواره 81 شهید گرانقدر دفاع مقدس روستای نمونه ایثارگری کشور (شیخ شبان) در اردیبهشت ماه سال آینده با هدف ترویج فرهنگ و ایثار در مقابله با دشمنان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید در تبلیغات برگزاری این برنامه با عنوان یادواره شهدای روستای نمونه ایثارگری کشور (شیخ شبان) افزود: اهداف یادواره مشخص است اما برای شهدا باید به دنبال یک کار ماندگار فرهنگی باشید زیرا که کار برای شهدا یک کار ماندگار فرهنگی است.

سردار اکبری بیان کرد: به یادواره شهدای اکتفا نشود و سعی شود یادواره شهدای محله ای و آبروی محله برگزار شود بطوریکه تا زمان برگزاری یادواره اصلی حداقل 5 الی 6 یادواره شهدای آبروی محله برگزار گردد، این کار ارزشمندی است زیراکه خود مردم و خانواده های شهدا پای کار می آیند و می توان شهدا را معرفی کرد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی شهرستان بن نیز تا برگزاری یادواره برنامه به اضای هر شهید خدمت رسانی خواهد شد و همچنین از ظرفیت های روستا چه در بحث فرش بافی و چه خاتم کاری و ... نهایت استفاده برای معرفی شهدای اولیه و شهدای شاخص روستا صورت گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان افزود: قبل از برگزاری یادواره باید میز خدمت مسئولین استانی در راس استاندار و کلیه مدیران کل ادارات قرار گیرند و نسبت به رفع مشکلات اقداماتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: یکسری اقداماتی در راستای استقبال از یادواره باید انجام پذیرد و یک تحولی در راستای برگزاری این یادواره انجام گیرد.

انتهای پیام/1030ج

 


کد مطلب: 52204

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52204/برگزاری-پنجمین-یادواره-شهدای-روستای-نمونه-ایثارگری-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir