کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بن؛

مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم شهر به فناوران منتقل شود

9 آذر 1401 ساعت 10:50

رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن گفت: مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم در سطح شهر توسط شهرداري ساماندهي شده و متقاضيان راه‌اندازي در فناوران شناسايي و مسير قانوني در واگذاري زمين انجام شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در اين جلسه گفت: مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم در سطح شهر توسط شهرداري ساماندهي شده و متقاضيان راه‌اندازي در فناوران شناسايي و مسير قانوني در واگذاري زمين انجام شود.

علي بيگي در ادامه افزود: واحدهاي راکد در فناوران که زمين اخذ کرده و آغاز به کار نکرده‌اند طبق قانون عمل برخورد شده و خلع‌يد صورت پذيرد.

وي با اعلام اينکه زمين ها به منظور مشاغل فني واگذار شده است،  تأکيد کرد: تغيير کاربري و تغيير مشاغل در زمين هاي واگذاري شده فناوران بدون روند و طي کردن مسير قانوني ممنوع بوده و با متخلفين برخورد مي‌شود.

فرماندار يادآور شد: ادارات و دستگاه‌هاي متولي درخصوص ساماندهي فناوران در چهارچوب قوانين و با انعطاف در راستاي کمک به مردم و مشاغل فعال عمل کنند.

وي خاطرنشان کرد: خط کشي‌ها و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي جاده اصلي فناوران توسط شهرداري و اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان ساماندهي و انجام شود.

علي بيگي در ادامه جلسه مطرح کرد: ورودي و خروجي فناوران به منظور جلوگيري از خطر و حوادث توسط کارشناسان و متخصصان بررسي و اصلاح شود.

وي در پايان جلسه بيان داشت: مصوبات جلسه بايد در کوتاه ترين زمان و به صورت فني و دقيق پيگيري و انجام شود و گزارش اقدامات به فرمانداري ارسال شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52189

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52189/مشاغل-مزاحم-نيمه-شهر-فناوران-منتقل-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir