کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد

لزوم ایجاد روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین کارکنان بنیاد مستضعفان

6 آذر 1401 ساعت 13:31

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی باید در بین همه کارکنان بنیاد مستضعفان ایجاد شود تا بتوانیم با یک انسجام و وحدت ملی این شرایط را پشت سر بگذاریم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ وحید کمرروستا مشاور رئیس بنیاد مستضعفان پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش تبیینی بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این جلسه در راستای سلسله جلسات نشست‌های بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین تشکیل شده است.
 
وی بیان داشت: بیش از هفت مجموعه بنیادی در سطح چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند و واحدهای تولیدی و اقتصادی در این استان فعال می‌باشند، در شرایطی که اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف نیازمند تلاش بیشتر است، همکاران ما در مجموعه بنیاد مستضعفان به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای کمک به پیشبرد اهداف اقتصادی هستند.
 
کمرروستا ادامه داد: قریب به 800 نفر از همکاران ما در چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف مشغول به کار هستند و امروز بنا داریم در این نشست به آخرین وضعیت و مسائلی که در سطح کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد شده است بپردازیم و بصیرت‌افزایی کنیم.
 
مشاور رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: روشنگری و بصیرت‌افزایی باید در بین همه کارکنان بنیاد مستضعفان ایجاد شود تا بتوانیم با یک انسجام و وحدت ملی این شرایط را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52172

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52172/لزوم-ایجاد-روشنگری-بصیرت-افزایی-بین-کارکنان-بنیاد-مستضعفان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir