کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد قطعه 5 در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

6 آذر 1401 ساعت 8:21

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: قطعه 5 آرامستان بهشت رحمت با هدف سهولت در امور خاکسپاری و کاهش ترافیک ایجاد شده است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجید احمدی اظهارداشت: قطعه 5 آرامستان دارای 700 قبر می‌باشد که با 700 میلیون تومان اعتبار در بهشت رحمت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد این قطعه می‌تواند این امکان را برای افراد ایجاد کند که شرایط آسان‌تری برای فرآیند خاک‌سپاری افراد برقرار شود، افزود: کاهش حجم ترافیک و تردد افراد مراجعه کننده به آرامستان و ایجاد زمینه رضایت‌مندی شهروندان ازجمله مزایای ایجاد قطعه جدید است.

مدیر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به اهمیت‌دهی سازمان به تامین رفاه حال شهروندان بیان کرد: طرح تمرکززدایی مراسم خاک‌سپاری با در نظر گرفتن هم‌زمان چند قطعه در امور متوفی و جداسازی مراسم‌ها و عدم تداخل خوردوها و افراد می‌تواند سبب فراهم نمودن رفاه حال شهروندان شود.

 احمدی با بیان اینکه تاکنون در آرامستان بهشت رحمت نیز اقدامات خوبی انجام شده که بتواند زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت مقوله آرامستان ومحل دفن باید ضرورت‌های لازم در آن پیش‌بینی تا مشکلاتی ایجاد نشود.

وی گفت: در بین همه اقدامات انجام شده نمی‌توان نقش غسالان را در این سازمان نادیده گرفت چراکه بخش مهمی از فعالیت‌های این سازمان بر دوش این فرشتگان بی‌ادعا است.

اجرای طرح هم‌سطح سازی قبور در آرامستان شهرکرد

مدیر سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح هم‌سطح‌ سازی قبور در آرامستان بهشت رحمت اجرا می‌شود.

مجید احمدی اظهارداشت: در حال حاضر همسطح‌سازی قطعه 2 آرامستان بهشت رحمت با 600 میلیون تومان اعتبار با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در آرامستان‌های قدیمی شهر نظم و ردیف بندی قبور رعایت نشده است، افزود: اجرای کامل طرح همسطح سازی در آرامستان بهشت رحمت مشارکت و همکاری مردم را می‌طلبد.

مدیر سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد بیان کرد: توجه به زیرساخت‌ها در آرامستان جهت تکریم مردم ازجمله فعالیت‌های این سازمان است تا بخشی از نیازهای آن‌ها را به لحاظ کالبدی و فیزیکی برآورده سازد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52161

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52161/ایجاد-قطعه-5-آرامستان-بهشت-رحمت-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir