کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولتیماتوم شورای اسلامی شهرکرد به دستگاه‌های اجرایی

2 آذر 1401 ساعت 9:36

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافيک شورای اسلامی شهرکرد گفت: زمین‌هایی از شهرداری که درگذشته برای امور عمومی وخدمات به شهروندان با حفظ مالکیت برعرصه در اختیاربرخی دستگاه‌های اجرایی شهرکرد قرار گرفته‌ برای ارائه خدمات است و باید به جامعه هدف و شهروندان خدمات‌رسانی کنند در غیر این صورت باید زمین‌ها به شهرداری شهرکرد بازگردانده شوند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمدرضا بیاتی  در یکصد و چهل‌ودومین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: تا به امروز براین باور بودیه والبته هستیم که بهزیستی به جامعه هدف خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد اما با شنیدن مطالبات و مشکلات جامعه معلولان مشخص شد که سازمان بهزیستی در استان سالن‌های ورزشی خود را به‌صورت استیجاری به بخش خصوصی واگذار کرده است.

اولتیماتوم شورای اسلامی شهرکرد به دستگاه‌های اجرایی

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافيک شورای اسلامی شهرکرد گفت: به عنوان یکی از نمایندگان مردم تذکر جدی در خصوص خدمات‌دهی داد و افزود: زمین‌هایی که از شهرداری در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرکرد قرار گرفته‌اند برای ارائه خدمات است و باید به جامعه هدف و شهروندان خدمات‌رسانی کنند در غیر اینصورت باید زمین‌ها به شهرداری شهرکرد بازگردانده شوند.

روابط عمومی‌‌های شهرداری شهرکرد فعال و پاسخگو شوند

بیاتی افزود: باید تغییرات جدی در روابط‌ عمومی‌‌ شهرداری و سازمان‌های تابعه صورت پذیرد و نگاهی نو را سرلوحه کار خود همراه با پاسخگویی به مطالبات مردم، اصحاب‌رسانه و فضای مجازی داشته باشند.

وی ادامه داد: علیرغم تلاش زیاد مدیریت‌شهری، روابط عمومی شهرداری در پیشبرد اهداف شهری و تبیین وظایف و اقدامات انجام شده یا در حال اجرا و برنامه‌های متفاوت، موفقیت کامل نداشته است و انتظار می‌رود امروز با رشد روز افزون مطالبات مردم و با تغییر مدیریت‌شهری جدید در مسیری هدفمند و کاربردی قرار گیرد.

اقدامی جهادی در خرید ماشین‌آلات خدمات شهری صورت گیرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافيک شورای اسلامی شهرکرد در پایان با بیان اینکه خواستار اقدامی جهادی در بازسازی، خریداری تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری شهرداری هستیم، گفت: اجرا و برنامه‌ریزی جمع‌آوری زباله و رفت‌ و روب معابر در سطح شهر با استفاده و بهره‌گیری از تجهیزات و ماشين‌آلات در بلند مدت و به‌منظور کاهش هزینه‌های شهرداری به معاونت خدمات شهری پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52129

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52129/اولتیماتوم-شورای-اسلامی-شهرکرد-دستگاه-های-اجرایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir