کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس صندوق رفاه دانشجویی از دانشگاه شهرکرد بازدید کرد

1 آذر 1401 ساعت 13:09

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون اداری، مالی و مديريت منابع صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف ارزیابی وضعیت رفاهی و بهبود امکانات موجود، از دانشگاه شهرکرد بازدید کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جهانشير امينی معاون اداری، مالی و مديريت منابع صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد و هیات رئیسه دانشگاه با هدف ارزیابی وضعیت رفاهی و بهبود امکانات موجود، از دانشگاه شهرکرد بازدید کردند.

در این دیدار مسعود گنجی ضمن ابراز رضایت از وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: در بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش مدیران بسیار مشهود است و خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد جزء باکیفیت‌ترین خوابگاه‌ها در سطح کشور است و مسائل خوابگاهی موجود، متوجه کلیه‌ دانشگاه‌های کشور است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه بیان داشت: در راستای افزایش خوابگاه‌های دانشجویی، قراردادی با وزارت راه و شهرسازی بسته‌ شده که دانشگاه باید امکانات زیربنایی ازجمله زمین را به وزیر علوم گزارش دهد تا با معرفی به وزارت راه و شهرسازی این خوابگاه‌ها ساخته شود.

وی، تخصیص اعتبار لازم به بخش امور رفاهی و دانشجویی دانشگاه‌ها و میزان بودجه مصوب شده در بخش امور رفاهی دانشگاه‌ها را، از سوی سازمان برنامه‌ و بودجه عنوان کرد و گفت: باید با تخصیص مناسب و به‌موقع اعتبارات، مدیران دانشگاه‌ها را در پیش‌برد اهداف حمایت کرد.

گنجی با اشاره به رتبه‌بندی دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های برتر و قرار گرفتن اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد در بین یک درصد برتر جهان افزود: افتخارات دانشگاه شهرکرد نتیجه تلاش معاونین، مدیران و کارشناسان این دانشگاه بوده است که با توجه به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با تأکید بر جذب دانشجویان خارجی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی چهارمحال و بختیاری نسبت به کشور عراق، این ظرفیت خوبی برای دانشگاه شهرکرد است و دانشجویان خارجی می‌توانند مبلغ خوبی برای دانشگاه باشند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تأکید بر خریداری تجهیزات مدرن و باکیفیت در راستای توسعه دانشگاه، ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و تولید محصولات با کیفیت را مهم ارزیابی کرد.

وی راه‌اندازی صندوق خیریه دانشجویی با هدف کمک به دانشجویان نیازمند در زمینه هزینه‌های سرای دانشجویی (خوابگاه)، شهریه، تغذیه و دیگر مایحتاج این دانشجویان را بسیار مهم برشمرد.

یاسر پیر علی رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این سفر ان‌شاالله سرشار از خیر و برکت برای دانشگاه باشد.

وی با اشاره به خوابگاه‌های دانشجویی، زمین چمن و ظرفیت‌های دانشگاه یادآور شد: این امکانات، ظرفیت‌ خوبی برای درآمدزایی هستند که با تکمیل و تجهیز آن‌ها می‌توان در تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها از آن استفاده کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در ادامه افزود: ما از تمام ظرفیت‌های خیرین استفاده می‌کنیم، ولی با توجه به کم بودن این ظرفیت در استان نسبت به استان‌های دیگر درخواست مساعدت و توجه بیشتر به دانشگاه شهرکرد را داریم.

وی تجهیز و تکمیل امکانات موجود در دانشگاه را با هدف تربیت نسل متعهد جامعه از ضروریات دانست.

گفتنی است در این بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، سلف سرویس دانشجویان و آشپزخانه مرکزی دانشگاه با هدف توسعه رفاهی دانشجویان بازدید شد و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صحبت‌های دانشجویان در ارتباط با مسائل و مشکلات مربوط به خوابگاه، تغذیه و امکانات رفاهی و مشکلات حوزه آموزش را شنید و برای مرتفع نمودن مسائل تا حد امکان قول مساعد داد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52121

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52121/رئیس-صندوق-رفاه-دانشجویی-دانشگاه-شهرکرد-بازدید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir