کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیرو به ولز نمی‌رسد؛

جام جهانی فوتبال| اعلام آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند و جلسه اضطراری تیم ملی در نیمه‌شب!

1 آذر 1401 ساعت 10:46

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان احتمالاً در برابر ولز حضور نخواهد داشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در نخستین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در استادیوم بین‌المللی خلیفه دوحه قطر مقابل تیم ملی فوتبال انگلستان با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ شکست را پذیرفت.
 
در دقایق نخست این بازی حساس و مهم، مصدومیتی تلخ برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی پیش آمد و علی‌رضا بیرانوند مجبور شد تا به علت شکستگی و ورم شدید در ناحیه بینی، جای خود را به سیدحسین حسینی بدهد و راهی نزدیک‌ترین بیمارستان به استادیوم شود.
 
پس از انتقال دروازه‌بان مصدوم تیم ملی به بیمارستان، با بهتر شدن شرایط جسمانی وی پزشکان تصمیم گرفتند دروازه‌بان بدشانس را مرخص کنند. با این وجود او به دلیل شدت مصدومیت خود شانس کمی برای حضور در بازی مقابل ولز و آمریکا خواهد داشت.
 
شب گذشته هم پس از رقم خوردن بدترین نتیجه تاریخ تیم ملی در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی نشستی یک ساعته در رختکن با یک‌دیگر داشتند که گفته شده در این جلسه، بازیکنان برای ۲ بازی بعدی هم‌قسم شدند تا این اتفاق تلخ را جبران کرده و برای صعود از گروه تلاش کنند.
 
همچنین کارلوس کی‌روش به همراه سایر اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال، یک نشست اضطراری را در نیمه‌شب برگزار کردند تا آخرین وضعیت تیم ملی و ۲ رقیب باقی‌مانده را مورد بررسی دقیق قرار بدهند. در این نشست بیش از یک ساعته؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ولز و امریکا مورد آنالیز کادرفنی قرار گرفت و تدابیر لازم برای تمرینات روزهای آتی تیم ملی فوتبال نیز در دستور کار قرار داشت.
 
ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیسی‌ها که به دریافت ۳ گل در نیمه اول انجامید، انتقادات زیادی را از اعضای کادرفنی و شخص کارلوس کی‌روش در پی داشت که باید منتظر ماند و دید آیا سرمربی پرتغالی به تفکرات خود پای‌بند خواهد بود یا تیم ملی با تغییراتی مقابل ولز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52118

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52118/جام-جهانی-فوتبال-اعلام-آخرین-وضعیت-مصدومیت-بیرانوند-جلسه-اضطراری-تیم-ملی-نیمه-شب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir