کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان:

دشمن بر روي فعال‌سازي گسـل اقـوام، تمرکز ويژه‌اي صورت داده است

29 آبان 1401 ساعت 9:03

امام‌جمعه فارسان گفت: در کشور ما در اين دوره بر روي فعال‌سازي گسـل اقـوام تمرکز ويژه‌اي صورت گرفته. رژيم صهيونيستي در چارچوب «دکترين پيراموني»، طرح اتحاد با کشورها و اقليت‌هاي قـومي - مذهبي همسو را سرلوحه سياست خارجي خود قرار داده و پيوندهايي را با اقليت‌هاي قومي- مذهبي منطقه برقرار کرده است.


حجت‌الاسلام محسن ملک پور پيرامون آشوب‌هاي اخير در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بررسي روندها در آشوب‌هاي اخير و حادثه تروريستي زاهدان، ايذه، اصفهان و شيراز ...، نشان‌دهنده برنامه‌ريزي دشمن براي سوريه سازي ايران است، اغتشاشات و حوادث تروريستي امسال، تمرکز بر روي تضعيف نيروي‌هاي امنيتـي بـوده است.
 
وي افزود: در واقع بي‌اعتبار سازي نيروي انتظامي، باعث مي‌شود که هرج‌ومرج در کشور بيشتر شود و بحران و اغتشاشات را نتـوان مـديريت کرد و در نتيجه زمان اعتراضات طولاني خواهد شد که اين همان رويکردي بود که در سوريه اتفاق افتاد و مديريت از دست حکومت سوريه در رفت.
 
ملک پور تصريح کرد: در سوريه محور عبري - غربي - عربي بر روي اقوام بـه‌خـصـوص قـوم كُرد تمرکز زيادي داشتند، در کشور ما هم در اين دوره بر روي فعال‌سازي گسـل اقـوام تمرکز ويژه‌اي صورت گرفت. رژيم صهيونيستي در چارچوب «دکترين پيراموني»، طرح اتحاد با کشورها و اقليت‌هاي قـومي - مذهبي همسو را سرلوحه سياست خارجي خود قرار داده و پيوندهايي را با اقليت‌هاي قومي- مذهبي منطقه برقرار کرده است. لذا مي‌توان به اين نتيجه رسيد کـه مـدل سري‌سازي کشورها يک راهبرد اساسي در نظر صهيونيست‌هاست که براي کشورهاي محور مقاومت در نظر گرفته‌شده است.
 
امام‌جمعه فارسان بيان داشت: چقدر حقير و پست و نمک نشناسند آن‌کساني که با پول ملت و با اعتبار و اقتدار نظام اسلامي به عنواني رسيده‌اند فرقي هم نمي‌کند آن سلبريتهاي خائن تا سياسيون منفعت‌طلب و يا ورزشکار و يا هر چيز ديگه در مجامع بين‌المللي با همين اعتبار اجازه حضور پيدا مي‌کنند، اما جلوي چشم همه، ذات بي‌هويت خود را نشان مي‌دهند. سرود ملي و پرچم کشور هويت شماست که اجازه دادند در آن جمع حاضر باشيد به خاطر همان پرچم و سرود است. اگر قبول نداشتيد حق نداشتيد با اين عنوان در مجامع حاضر شويد.
 
 
وي اظهار داشت: بدانيد حق بدنه ملت که از جيبش زده تا شما رشد کني و بدرخشي را ضايع کرديد. در دنيا اگر جبران نکنيد روسياه هستيد در آخرت هم بايد پاسخگوي همه آن‌کساني باشيد که بيش از هزار سال تلاش کردند و خون دادند و سياه‌چال رفتند و شکنجه شدند تا اين نظام برپا بشود. البته فقط شماها نيستيد که بايد پاسخگو باشيد؛ بلکه مسئولين بي‌دردي که با توجيه و سر در برف کردن اجازه اصلاح و پاک‌سازي افراد منفعل واداده را نمي‌دهند و يا سياست‌هاي تدوين‌شده و ابلاغي از طرف حضرت آقا و منويات مترقي رهبر معظم انقلاب که پيش برنده نظام است را در همه موضوعات عملياتي نمي‌کنند هم بايد پاسخگو باشد.
 
ملک پور افزود: از دستگاه اطلاعاتي کشور بخصوص عزيزانمان در اداره کل اطلاعات استان و شهرستان تشکر مي‌کنيم که با تلاش بي‌وقفه و دقيق توانستند تعدادي از اغتشاشگران اصلي را شناسايي و دستگير کنند بااينکه هرکدام به سمتي متواري بودند؛ و اين نشان‌دهنده قدرتمندي است و نحوه عمل و سرعت عمل و دقت عزيزان ستودني است. بنده تا حدودي مطلع هستم که چه زحمت سنگيني را اين دوستان کشيدند.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: بزرگواران قسمت عمده موفقيت عزيزانمان در دستگاه اطلاعاتي کمک شما مردم است. وقتي يک‌چيزي ديده‌ايد و يا شنيده‌ايد آن را بي‌اهميت رها نکنيد. گاهي بيان يک مطلب کوچک سرنخي مي‌شود و باند بزرگي در دام مي‌افتد همان‌طور که امنيت کشور ما مردم پايه است و اين حسن است که هرچه اين موضوع تقويت شود امنيت بيشتر و ماناتر مي‌شود. اطلاعات ما هم مردم پايه است. لذا دوستان از بيان مطلب به عزيزان دستگاه اطلاعاتي دريغ نداشته باشيد و ارتباط خودتان را بيشتر کنيد. شماره‌ها در دسترس است.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 52091

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52091/دشمن-روي-فعال-سازي-گس-ل-اق-وام-تمرکز-ويژه-اي-صورت-داده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir