کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

شبکه ملی اطلاعات در سراسر کشور بر پایه فیبر نوری نهایی می شود/برگزاری رویداد تولید محتوا باید به صورت مستمر ادامه یابد

27 آبان 1401 ساعت 19:13

احمد راستینه گفت: برگزاری رویداد تولید محتوا باید به باید صورت مستمر ادامه یابد، گسترش پیدا کند و نهادینه شود و حقیقت به درستی برای مردم بیان شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروزه حکمرانی فضای مجازی در دست نظام سلطه است اظهار کرد: ما به جای نقش راهبردی نقش پدافندی را پیش گرفته‌ایم که این راه اثرگذار نیست.
 
وی تصریح کرد: تولید محتوا در سطح راهبردی بسیار موثر است، دشمن با تمام توان سعی دارد از کشور ما تصویرسازی نادرستی به مردم ارائه دهد و این نقطه‌ای است که ما مشکل داریم.
 
راستینه با بیان اینکه شما فعالان فضای مجازی باید به نقطه‌ای برسید که روایت واقعی و اول را به تصویر بکشید گفت: پیام ایجاد شده را به دست مخاطب برسانید که این مورد نیازمند ایجاد ظرفیت‌های لازم در حوزه نرم‌افزار و زیرساخت است.
 
وی با تاکید بر اینکه تولید نرم‌افزار وظیفه شماست عنوان کرد:  در حوزه زیرساخت در تلاش هستیم شبکه ملی اطلاعات را تا سال آینده در سراسر کشور بر پایه فیبر نوری نهایی و به مردم ارائه دهیم.
 
راستینه خاطر نشان کرد: ما در مدیریت رسانه مشکل داریم، باید در راستای بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید فراوانی داشت و آن امید آفرینی بود تلاش بسیاری کرد.
 
 وی با اذعان بر اینکه ساختار بین‌المللی و جهانی در حال تغییر است  گفت: آشوب‌های ایجاد شده به این سبب است که حواس ملت را از مسائل جهانی پرت کنند و نگذارند ایران در این عرصه جایگاهی کسب کند.
 
راستینه با تاکید بر اینکه  حرکتی که شما در تولید محتوا انجام دادید بسیار ارزنده است و لازم است تشریح کرد:  این امر به باید  صورت مستمر ادامه یابد، گسترش پیدا کند و نهادینه شود و حقیقت به درستی برای مردم بیان شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 52088

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52088/شبکه-ملی-اطلاعات-سراسر-کشور-پایه-فیبر-نوری-نهایی-می-شود-برگزاری-رویداد-تولید-محتوا-باید-صورت-مستمر-ادامه-یابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir