کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛

رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای خلق آثار ارزشمند

21 آبان 1401 ساعت 20:07

سردار علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی بسیار خوب برای محتوا و خلق آثار ارزشمند برای معرفی دستاوردهای انقلاب است.


سردار علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:فعالیت هایی که در عرصه فضای مجازی در سطح دنیا و در سطح کشور عزیزمان انجام می شود برکسی پوشیده نیست.
 
وی با اشاره به اینکه چیزی که در فضای مجازی برای ما مهم بوده تولید محتواهایی است که بتواند  انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی معرفی کند تصریح کرد: باید در فضای مجازی به پیشرفت هایی که این کشور به برکت انقلاب اسلامی دست پیدا کرده است توجه شود.
 
افضلی ادامه داد: اهمیتی که برای ما در فضا مجازی وجود دارد، محتواهایی است که در راستای معرفی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی،دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دستاوردهای انقلاب، پیشرفت هایی که به برکت انقلاب در طی ۴۴ سال انقلاب داشته ایم می باشد.
 
   وی با اشاره به اینکه  یک سری نواقص، مشکلات و کم کاری هایی در این عرصه وجود دارد  بیان داشت:باید به جهت رفع نواقص و معایب و آسیب پذیری هایی که مرکز فضای مجازی دارد از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
 
افضلی با تاکید بر اینکه متاسفانه فضای مجازی دچار یک افسار گسیختگی و رها شدگی است که در آن فضا، فعالیت رسانه های بیگانه و عناصر ضد انقلاب و  دشمنان قسم خورده انقلاب در آن فضا دیده می شود گفت:  متاسفانه هدف اصلی فعالیت های دشمنان در فضای مجازی، هدف گرفتن ذهن و اندیشه و به دنبال آن اعتقادات و باورهای به خصوص نسل جوان ما است.
 
وی با اشاره به اینکه نسل جوان آینده سازان این مملکت هستند اظهار کرد:  با توجه به ظرفیت، استعداد و توانمندی هایی که در جوان ایرانی وجود دارد قطع به یقین اگر بتوانیم این آسیب پذیری ها و نواقص و مشکلات را در فضای مجازی برطرف کنیم مثل سایر عرصه ها شاهد سربلندی ، اقتدار ، افتخار و عزت نظام مقتدر جمهوری اسلامی خواهیم شد.
 
افضلی در ادامه افزود: در همین راستا و با توجه از بهره گیری های اینکه مرکز فضای مجازی و رسانه ای سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) که سه رویداد را در سال های گذشته تجربه کرده و با شناخت و اشرافیت بسیار خوب و انگیزه بسیار خوب که در بین جوانان استان به خصوص عناصر بسیجی و انقلابی با روحیه جهادی و آن احساس وظیفه و مسئولیتی که به دنبال تمامی فعالیت های خودشان دارند،  چهارمین رویداد تولید محتوا در عرصه مجازی را به مدت ۳ روز از روز ۲۵ آبان ماه طی مقدمات و برنامه ریزی هایی شروع می کند و به مدت ۴۸ ساعت کامل این تولید محتوا و رویداد بزرگ را با استقبال خوبی که پیش بینی می شود برگزار می کند.
 
وی در پایان اذعان داشت: منتخبین رویداد تولید محتوا به مرحله کشوری دست پیدا می کنند و قطعا جوانان این استان در مرحله کشوری نیز خواهند درخشید و محتواهایی که امروز نیاز جامعه است تولید خواهند کرد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 52071

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52071/رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-فرصتی-خلق-آثار-ارزشمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir