کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

نانواها در صف اول حفظ امنیت غذایی کشور قرار دارند

21 آبان 1401 ساعت 14:05

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نانواها در صف اول حفظ امنیت غذایی کشور قرار دارند، ذائقه مردم پیش از این با طعم نان گره خورده است و نان باید در سفره ایرانی‌ها باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اولین همایش تجلیل از نانوایان استان  که به مناسبت روز ملی نان برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از نانواها اولین بار است که طی چند سال گذشته انجام شده است و به نوعی ادای دینی است نسبت به این قشر آن هم در شرایطی که طرح اصلاح و هدفمندی یارانه‌ها به اجرا درآمد.
 
وی افزود: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها که هنوز دو گام دیگر آن باقی مانده است، سازوکار ویژه‌ایی داشت و باید در قالب دستورالعمل‌های خاص خود انجام شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اصل طرح مردمی سازی یارانه‌ها مبتنی بر اختصاص پخت نان به نانواها است، امید است مشکلی که در بحث قیمت تمام شده نان و عدم افزایش قیمت این محصول وجود دارد به زودی حل شود.
 
منزوی عنوان کرد: نانواها در صف اول حفظ امنیت غذایی کشور قرار دارند، ذائقه مردم پیش از این با طعم نان گره خورده است و نان باید در سفره ایرانی‌ها باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در بحث کیفیت نان اقدامات زیادی صورت گرفته است و دوره‌های آموزشی برای این مهم برگزار شده است، همچنین از تجربیات نانواها طی سال‌ها کار ایشان باید استفاده شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام گرفته بهبود کیفیت نان در این استان روند فزاینده دارد و امید است این روند بهبود در گام نهایی طرح مردمی سازی یارانه‌ها تدوام داشته باشد.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52069

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52069/نانواها-صف-اول-حفظ-امنیت-غذایی-کشور-قرار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir