کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری؛

خرید تضمینی گندم 50 درصد افزایش داشته است/ مشکلات نانوایان مرتفع می‌شود

21 آبان 1401 ساعت 12:33

نعمت الله تقی زاده مدیر کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: 50 درصد خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کرده این در حالی است که سال گذشته 17 هزار و 600 تن گندم خریداری کرده بودیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نعمت الله تقی زاده مدیر کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از نانوایان استان چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از نانوایان این استان که کار خود را به نحو شایسته انجام می دهند اظهار کرد: همه تلاش ما بر این است که نوع گندمی که در این استان می آید وضعیت بهتری پیدا کند و کارخانجات آرد سازی نیز در تلاش هستند آرد مطلوب تری را به نانوایان بدهد.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش ما بر این است که مشکلات نانوایان را بتوانیم رفع کنیم  تصریح کرد: خرید تضمینی گندم در سال جاری و در این استان 50 درصد افزایش داشته است.

تقی زاده ادامه داد: خرید تضمینی گندم در سال گذشته 17 هزار و 600 تن بوده است در حالی که در سال جاری بالغ بر 26 هزار تن گندم خریداری کرده ایم.

وی به یکی دیگر از موفقیت های اداره کل غله و خدمات بازرگانی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته نزدیک به چهار هزار تن سیلو خرید گندم داشته ایم که با کمک ، تلاش و تکریم ارباب رجوع و کشاورزان ما توانسته ایم 12 هزار تن گندم توسط سیلو ملکی خریداری کرده  که نزدیک به 300 تن افزایش خرید با توان دولتی بوده است.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 52067

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52067/خرید-تضمینی-گندم-50-درصد-افزایش-داشته-مشکلات-نانوایان-مرتفع-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir