کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

کمیته خیّرین ورزش‌یار در چهارمحال و بختیاری احیا شد

21 آبان 1401 ساعت 11:04

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی کارگروه خیّرین ورزش‌یار استان پس از 5 سال وقفه خبر داد و گفت: مهمترین هدف از این اقدام، شناسایی خیّرین و علاقه‌مندان به کمک در حوزه ورزش است.


محمود سلیمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از راه‌اندازی کارگروه خیّرین ورزش‌یار استان پس از 5 سال وقفه خبر داد و اظهار کرد: مهمترین هدف از این اقدام، شناسایی خیّرین و علاقه‌مندان به کمک در حوزه ورزش است.
 
وی افزود: اهمیت هزینه کرد و گسترش اماکن ورزشی و فعالیت در آن‌ها کمتر از سایر حوزه‌ها نیست، ورزش مورد نیاز بسیاری از افراد جامعه و یکی از مهمترین اولویت‌های امروز در امور خیر است.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ساخت ورزشگاه‌ها در سطح چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری است، ادامه داد: هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها هر خیّر را از راه های مختلف شناسایی کرده و با رایزنی، معرفی و توضیح اهداف و نیازهای ورزشی در جامعه، امور خیر را در زمینه ورزش فرهنگ سازی کنند و با هر مبلغ حتی خرید یک توپ به جمع خانواده خیّرین بپیوندند.

سلیمی با اشاره به وجود 40 پروزه نیمه تمام ورزشی در سطح چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: می‌توان هر بخش از پروژه را به خیّرین واگذار کرد و در نام‌گذاری آن مکان از نام خیّر استفاده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ساخت پروژه‌های جدید صرفاً از طریق خیّرین قابل اجراست، اگر خیّرین 30 درصد از هزینه را کمک کنند، دولت مابقی هزینه‌ها را متقبل می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52060

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52060/کمیته-خی-رین-ورزش-یار-چهارمحال-بختیاری-احیا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir