کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ثبت اسناد کشور:

حدنگاری در روستاهای چهارمحال و بختیاری رایگان صورت می‌گیرد

1 آبان 1401 ساعت 11:23

رئیس ثبت اسناد کشور گفت: ما هزینه تهیه نقشه کل روستاهای این استان را پرداخت می‌کنیم و نباید هیچ پولی از روستاییان برای تحویل اسناد دریافت شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین بابایی رئیس ثبت اسناد کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای کاداستر و تاکیدات ایشان در مورد حدنگاری اظهار کرد: در سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم توسعه در فراز 26 اجرای 100 درصدی حدنگاری بیان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ما آمادگی داریم که اعتبار لازم برای اجرای کاداستر را در اختیار این استان قرار دهیم، تصریح کرد: کاداستر موجبات توسعه روستایی، شهری، صنعتی و کشاورزی را فراهم می‌سازد.

رئیس ثبت اسناد کشور خاطرنشان کرد: سند تک‌برگی بعد از حدنگاری و تثبیت برای مالکان صادر می‌شود.
 
بابایی بیان داشت: در اراضی روستایی در این استان عملکرد خوبی بر جای گذاشته شده است، ما هزینه تهیه نقشه کل روستاهای این استان را پرداخت می‌کنیم و نباید هیچ پولی از روستاییان برای تحویل اسناد دریافت شود.
 
رئیس ثبت اسناد کشور از اختصاص اعتبار ویژه برای تسریع صدور این اسناد خبر داد و افزود: با یک اقدام جهادی در این زمینه تا پایان سال حدنگاری پایان می‌یابد و در این زمینه عملکرد خوبی خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51896

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51896/حدنگاری-روستاهای-چهارمحال-بختیاری-رایگان-صورت-می-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir