کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری;

افزایش مصرف سیگار و قلیان بررسی و راهکار در این خصوص ارائه شود/ اعتیاد، نابودکننده نیروی جوان کشور

6 مهر 1401 ساعت 15:33

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش مصرف سیگار و قلیان در بین نوجوانان و بانوان از سوی دانشگاه‌ها به عنوان یک طرح پژوهشی پیگیری و راهکارها در این خصوص ارائه شود.


به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستورالعمل‌ها و هدف‌گذاری‌ها برای اجرای برنامه هفتم توسعه ارائه و اجرا شوند.

 
وی افزود: بحث موادمخدر بنیان کَن و خطرناک است که همه جوانب را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چراکه نیروی انسانی جوان که سرمایه هر کشوری و مهم‌ترین بخش هر جامعه است را نابود می‌کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارهای سلبی، انتظامی و قضایی در جای خود باید انجام شود اما استفاده از ظرفیت‌های مردمی، خیرین، ثمن‌ها، پرداختن به ورزش، مسائل فرهنگی و... بسیار مهم است که باید به موازات اقدامات دیگر با جدیت انجام شوند.
 
حیدری عنوان کرد: افزایش مصرف سیگار و قلیان در بین نوجوانان و بانوان از سوی دانشگاه‌ها به عنوان یک طرح پژوهشی پیگیری و راهکارها در این خصوص ارائه شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جشن پایان اعتیاد در روستاهایی که توانستند این پدیده شوم را ریشه کن کنند برگزار شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای تبلیغ و آگاه‌سازی مردم درخصوص سوءمصرف موادمخدر هستند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51740

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51740/افزایش-مصرف-سیگار-قلیان-بررسی-راهکار-این-خصوص-ارائه-شود-اعتیاد-نابودکننده-نیروی-جوان-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir