کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

هشت سال ایستادیم تا وجبی از خاک کشور کم نشود/تجزیه ایران، هدف دشمن در اغتشاشات اخیر

6 مهر 1401 ساعت 11:45

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 44 سال ملت ایران در مقابل تمامی دنیا ایستادند و در جنگ‌های مختلف چون، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، جنگ نرم، جنگ سخت مقاومت کردند و در شرایطی که امروز هم دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند باز هم اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست یابد.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور اقشار مختلف در میدان نبرد بودیم.
 
وی عشایر خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان را اولین گروهی دانست که برای مقابله با دشمنان بعثی ورود کردند، تصریح کرد: از همین‌رو امروز را به نام اقشار مختلف نام‌گذاری کردند.
 
سردار اکبری بیان داشت: یکی از افتخارات ملت ایران، هشت سال دفاع مقدس است و اگر تاریخ 200 سال گذشته یا حتی تاریخ 2 هزار و 500 ساله کشور را بررسی کنیم خواهیم دید همیشه در جنگ‌های مختلف و گاهی حتی بدون جنگ و با مذاکره بخش‌هایی از این کشور جدا شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ایستادگی و مردانگی مردان مرد ایران و با پیشتازی اقشار مختلف، نسل اول و دوم انقلاب اجازه ندادند حتی یک وجب از کشور در دست بیگانه باشد.
 
وی ادامه داد: مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و پشت نظام ایستادند، در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین و گفتن حقایق و واقعیات جنگ هشت ساله را باید مورد توجه قرار داد.
 
سردار اکبری گفت: دشمن به پشتیبانی ایادی استکباری و همه دنیا با توجه به نوپایی انقلاب و عدم تکمیل سازمان نیروهای مسلح به ایران با هدف تجزیه این کشور تجاوز کرد، اما با حضور مردم در اقشار مختلف در مقابل دشمن اجازه چنین کار به آن‌ها داده نشد.
 
وی افزود: بسیجیان، ارتشی‌ها، پاسداران، نیروهای ژاندارمری، شهربانی و کمیته‌ها و... آمدند و مقابل دشمن جنگیدند، اما بودند افرادی که در قالب‌های دیگر چون جهادسازندگی، هلال احمر، بهداشت و درمان و... وارد صحنه‌های جنگ شدند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس ادامه داد: نباید از نقش مادرانی که دو یا سه فرزند خود را تقدیم کردند و یا اجازه دادند همسران و فرزندانشان در مقابل رژیم بعث ایستادگی کنند غافل شد.
 
سردار اکبری اذعان داشت: حضور در عرصه‌های دفاع مقدس جهاد تکلیفی بود و هرجا نیاز بود مردم وارد میدان شدند و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر این مردم نبودند شاید نتیجه جنگ متفاوت بود.
 
وی اضافه کرد: بیش از 44 سال ملت ایران در مقابل تمامی دنیا ایستادند و در جنگ‌های مختلف چون، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، جنگ نرم، جنگ سخت مقاومت کردند و در شرایطی که امروز هم دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند باز هم اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست یابد و در روزهای گذشته نشان دادند پای انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51736

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51736/هشت-سال-ایستادیم-وجبی-خاک-کشور-کم-نشود-تجزیه-ایران-هدف-دشمن-اغتشاشات-اخیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir