کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان:

عده ای براي عقده‌گشائي و ضربه به انقلاب هر چيزي را بهانه مي‌کنند/ما به هیچ عنوان از ارزش های دینی خود کوتاه نمی آییم

6 مهر 1401 ساعت 9:13

حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان گفت: مسئله حقوق بانوان و مسئله عفاف و حجاب، اين مسئله يکي از احکام اسلام است و فرصت‌طلبان و اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب و خارج نشينان بدانند از اصل احکام الهي، ارزش‌هاي ديني، از قرآن و آموزه‌هاي مکتب اهل‌بيت که براي استقرار آن خون عزيزانمان را داده‌ايم و عقبه مجاهدت بيش از هزارساله مجاهدان را دارد کوتاه نمي‌آييم.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور اظهار کرد: عزيزان حفظ امنيت جامعه و مردم از اهم واجبات است، اگر کسي بابيانش، با رفتارش، با عملش، اين امنيت را به هم بزند و بي‌ثباتي براي جامعه و کشور به وجود بياورد، خائن به ملت است.
 
وي افزود: عزيزان در اين بخش يک توجهي داشته باشيد اگر انتقاد و اشکالي وجود دارد که در بعضی بخش‌ها قطعاً وجود دارد بايد از مسير قانوني آن را حل کرد و در معرکه‌اي که راه انداخته‌اند نبايد به نفع دشمن حرکت کرد.
 
ملک پور به تغييرات نقطه مرزي تاجيکستان و قرقيزستان اشاره داشت و بيان داشت: خوب مي‌بينيد که در همين روزها نقطه مرزي تاجيکستان و قرقيزستان در حال تغييراتي هستند که اگر انجام شود براي ما تبعاتي دارد و درگيري‌هايي هم بين آذربايجان و ارمنستان برقرار شد که آنجا هم باز اين درگيري‌ها قسمتي از آن به ايران گرايش دارد.
 
وي اظهار داشت: برگشت همه اين‌ها اين است که رژيم غاصب صهيونيستي پاي خودش را در آن منطقه محکم کند؛ و سلطه‌گري‌اش را به آن منطقه منتقل و مستحکم کند، بعد هم براي کشور مشکلاتي را فراهم کند، خب مردم بايد نسبت به اين موضوعات حساس باشند، ذهن‌ها را جاي ديگر مشغول مي‌کنند و کار خودشان را در جاي ديگر انجام مي‌دهند، اين را بايد دقت کرد.

امام‌جمعه فارسان گفت: امروز بايد با اتحاد و يکپارچه از تماميت، امنيت و استقلال کشور در مقابل دشمنان خارجي و مزدوران داخلي آنان ايستاد که تنها راه پيروزي بر همه دشمنان همان‌طور که سيدنا القائد فرمود استقامت است و مقاومت در مقابل دشمنان.
 
ملک پور به مسئله عفاف و حجاب اشاره داشت و تصريح کرد: مسئله حقوق بانوان و مسئله عفاف و حجاب، اين مسئله يکي از احکام اسلام است و فرصت‌طلبان و اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب و خارج نشينان بدانند از اصل احکام الهي، ارزش‌هاي ديني، از قرآن و آموزه‌هاي مکتب اهل‌بيت که براي استقرار آن خون عزيزانمان را داده‌ايم و عقبه مجاهدت بيش از هزارساله مجاهدان را دارد کوتاه نمي‌آييم.
 
وي اظهار داشت: جالب است کساني که نيروهاي خودشان را مجبور مي‌کنند که روسري به سر کنند مي‌گويند حجاب را برداريد. حکومت‌هايي که کارنامه حکمراني آن‌ها پر است از جناياتي که در حق بانوان انجام داده‌اند و هنوز هم ادامه دارد دم از دفاع از حقوق زن ايراني مي‌زنند.
 
ملک پور افزود: فقط بحث انقلاب جنسي را دنبال کنيد حالا اين‌ها داعيه‌دار حقوق بانوان شده‌اند؛ و احمق مزدور ديگري دائم مردم را مورد خطاب قرار مي‌دهد و مي‌گويد ۸۰ ميليون نفر حجاب را نمي‌خواهند پس جمعيت ميليوني شهرهاي مختلف که باحجاب بيرون مي‌آيند و از ايران و ارزش‌هاي ديني دفاع مي‌کنند چه کساني هستند.
 
حجت‌الاسلام ملک پور بيان داشت: با تحريک احساسات بانوان و نوجوانان آنان را وارد ميدان مي‌کنند و با کشته سازي و تخريب و آسيب، براي کشور هزينه درست مي‌کنند، خانواده‌ها مواظب فرزندانشان باشند که در اين دام نيفتند. براي عقده‌گشائي و ضربه به انقلاب و اسلام هر چيزي را بهانه مي‌کنند و الا دلشان براي احدي نسوخته است.
 
وي تصريح کرد: واقعاً براي روشن شدن ابعاد مسئله مرگ آن دخترخانم است که مسجد آتش مي‌زنند و چادر از سر زنان مي‌کشند و زن باردار را موردحمله قرار مي‌دهند و قرآن و پرچم کشور و آمبولانس به آتش مي‌کشند؟ براي اينکه حقيقت روشن شود اين کارها را مي‌کنند؟
 
امام‌جمعه فارسان در پايان افزود: ضدانقلاب و معاندان و گروه‌هاي تروريستي و تجزيه‌طلبان و اغتشاش‌گران که به اموال و ناموس مردم اعتنائي ندارند و اربابان خارجي آنان بدانند که مردم، اصل مترقي ولايت‌فقيه و نظام جمهوري اسلامي را که براي برپائي آن خون داده‌اند، آرمان‌ها و ارزش‌هاي الهي علي‌رغم همه مشکلات، قبول دارند و تا آخرين لحظه از آن دفاع خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 51729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51729/عده-براي-عقده-گشائي-ضربه-انقلاب-چيزي-بهانه-مي-کنند-هیچ-عنوان-ارزش-های-دینی-خود-کوتاه-نمی-آییم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir