کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

دانش آموزان نيازمند را دريابيم

1 مهر 1401 ساعت 15:06

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:دانش آموزان و خانواده هايي هستند كه ناتوان از خريد لوازم تحصيل و تحرير هستند كه نياز است مردم همت كنند و نگذارند دانش آموزي به دليل ناتواني در تامين لوازم مورد نياز،از تحصيل بازماند.


به گزارش جهانبين نيوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي اظهار داشت: اخلاق و تقوا دو خصيصه بارز است که خداوند متعال براي انسان ها قرار داده است، لذا رعايت اين دو از ابتدايي ترين شروط يک انسان خداترس است.

بهرامي با اشاره به اينکه تقوا به مانند سدي در مقابل گناهان است، تاکيد کرد: هرکسي تقوا پيشه کند بي شک هرگز دربند مسايل دنيوي نخواهد شد و همواره خداي خويش را در نظر دارد، بنابراين براي رسيدن به کمال بايد تقوا پيشه کنيم.

دانش آموزان نيازمند را دريابيم

حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک آغاز سال تحصلي جديد گفت:بسياري از خانواده ها اين روزها به راحتي وسايل، لوازم تحرير و تحصيل فرزندانشان را تهيه مي كنند اما با توجه به وضعيت اقتصادي موجود،خانواده هاي زيادي نيز هستند كه در اين شرايط قادر به تامين ملزومات مدرسه نيستند و شرمنده فرزندانشان مي شوند لذا نياز است مردم همت كنند و نگذارند دانش آموزي به دليل ناتواني در تامين لوازم مورد نياز،از تحصيل بازماند.

بهرامي با بيان اينکه مدارس بايد بهترين مکان براي تحصيل علم رشد فضائل اخلاقي و انساني و کسب انديشه و باورهاي سالم باشد افزود:تعليم و تربيت رسالت بزرگي براي نظام آموزش وپرورش است که نقش تربيت باتوجه به شرايط سني فرزندان اين مرز و بوم، مهم تر و اثرگذارتر است.

وي در پايان با اشاره به فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي  در ديدار جمعي از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌هاي شهدا که فرمودند"نسل جديد خيلي از مسائل دفاع مقدس را نمي‌داند"گفت: هفته دفاع مقدس بهترين فرصت براي بيان ارزشها، رشادتها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحميلي  مي باشد وشايسته است همه دستگاههاي اجرايي با حضور همه جانبه و با محوريت بسيج مردمي در ترويج و فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند. دفاع مقدس در برابر تمام قدرت هاي استکباري جهان يک مسئله ساده اي نبود که ما به آساني از آن عبور کنيم بلکه مسئله تاريخي و کم نظير بود و بايد اين ارزش ها به نسل هاي آينده منتقل شود.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 51706

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51706/دانش-آموزان-نيازمند-دريابيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir