کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واریز مرحله دوم تسهیلات در مناطق زلزله‌زده چهارمحال و بختیاری/ اجرای طرح‌های هادی، محرومیت را از چهره روستاها می‌زداید

29 شهريور 1401 ساعت 13:36

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم تسهیلات مربوط به زلزله در مناطق زلزله زده در چهارمحال و بختیاری واریز شد و با بانک‌ها هماهنگی صورت گرفته است و به بانک‌ها ابلاغ شده است و این تسهیلات در حال پرداخت است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرایی طرح ملی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان یک استان محروم است و مردم توان اقتصادی ضعیفی دارند.

وی افزود: این محرومیت می‌طلبد تا نگاه ویژه‌ای به این استان شود، مشکل دیگر این استان کوهستانی بودن آن است که باعث محدودیت وجود زمین در آن شده، از طرفی هوای پاک چهارمحال و بختیاری ازجمله نقاط مثبت آن است که مردم تمایل پیدا می‌کنند در آن ساکن شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرما در استان زودرس بوده و لازم است طرح‌های عمرانی در آن در زمان مناسب انجام شود، ادامه داد: با اجرای طرح‌های هادی در روستاهای محروم و دورافتاده باید چهره محرومیت از این مناطق زدوده شود.

حیدری عنوان کرد: مرحله دوم تسهیلات مربوط به زلزله در مناطق زلزله زده در چهارمحال و بختیاری واریز شد و با بانک‌ها هماهنگی صورت گرفته است و به بانک‌ها ابلاغ شده است و این تسهیلات در حال پرداخت است.

وی با اشاره به سیل در استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: با دستور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بخشی از اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز مردم که واحدهای مسکونی آن‌ها در سیل خسارت دیدند، به آن‌ها پرداخت می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متولی ساخت مسکن درقالب طرح نهضت مسکن، در این استان بنیاد مسکن انتخاب شد و تصمیم بر آن شد تا مرحله دوم کلیه واحدهای که هنوز آغاز نشده است هر چه سریع‌تر شروع شود، در شهر بروجن، بروجن و... موانع بررسی و رفع شد.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 51677

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51677/واریز-مرحله-دوم-تسهیلات-مناطق-زلزله-زده-چهارمحال-بختیاری-اجرای-طرح-های-هادی-محرومیت-چهره-روستاها-می-زداید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir