کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری خبر داد

تردد حجم گسترده‌ خودروها در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ مسافران از عجله برای بازگشت خودداری کنند

28 شهريور 1401 ساعت 13:34

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: از هم‌استانی‌ها و رانندگان درخواست می‌شود با توجه به اینکه این روزها حجم گسترده خودروها در جاده‌های استان تحت عناوین مختلف درحال تردد هستند رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.


سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به اینکه این روزها، روزهای پایان تعطیلات طرح تابستانی است و به‌نوعی همراه می‌شود با تعطیلات اربعین حسینی و بازگشت زوار از کربلای معلی محورهای مواصلاتی استان نسبتا شلوغ هستند.

وی تصریح کرد: پلیس راه میزبان این مسافران در محورهای مواصلاتی لردگان، بروجن و شهرکرد است و ما استان‌های هم‌جوار را همراهی می‌کنیم.

نوربخش ادامه داد: از  هم‌استانی‌ها و رانندگان درخواست می‌شود با توجه به اینکه این روزها حجم گسترده خودروها در جاده‌های استان تحت عناوین مختلف درحال تردد هستند رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین با توجه به اینکه شاهد حوادث دلخراش منجر به فوت، جرحی و خسارتی در جاده‌های استان بودیم و علت همه آن‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی از رانندگان است، توصیه می‌شود رانندگان برای برگشت عجله نکنند و توصیه‌های پلیسی را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51669

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51669/تردد-حجم-گسترده-خودروها-محورهای-مواصلاتی-چهارمحال-بختیاری-مسافران-عجله-بازگشت-خودداری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir