کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛

رسانه ها امید آفرینی و نشاط را به جامعه تزریق کنند/ خبرنگاران جبهه حق را باید روشن و تبیین کنند

19 مرداد 1401 ساعت 13:32

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه باید با قلم خود امید آفرینی کنند، درد جامعه را تشخیص دهند و نسخه شفا بخش بپیچند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل سپاه پاسداران از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران همانند پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند که پیام را می گیرند و آن را انتقال می دهند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) به اندازه همه رسانه های تاریخ این ماموریت را انجام داد که همه صحنه های غم انگیز از کوفه تا شام را بیان کند تصریح کرد: ماموریت بسیار سخت و سنگینی بر دوش حضرت زینب(س) بود ایشان در شام چه افشاگری هایی کرده است.

حسینی صدر ادامه داد: امروز وظیفه رسانه های ما نیز افشاگری چهره باطل و اقداماتی که علیه اسلام  توسط دشمن انجام شده است می باشد.

وی با تاکید بر اینکه جبهه حق را باید روشن و تبیین کرد گفت: حضرت زینب (س) دو مسئله مهم پیام رسانی و بصیرت افزایی را انجام می داد، در افشا گری بصیرت افزایی هم می کنند و باید از روی ایمان و اعتقاد جهادی عمل کرد.

حسینی صدر با بیان اینکه اصحاب رسانه باید پیام انقلاب را به دنیا برسانند گفت: همان طور که پیام عاشورا را حضرت زینب (س) به گوش همه دنیا رساند ، رسانه های انقلابی ما نیز باید پیام انقلاب و رهبر انقلاب را به گوش همه دنیا برسانند.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی از جهاد تبیین مربوط به اصحاب رسانه است گفت: رسانه ها در مقابل نقشه شوم دشمنان باید پاسخ درست، رسا و به موقع ارائه دهند.

حسینی صدر خاطر نشان کرد: رسانه ها باید به موقع اقدام کنند، نقد منصفانه در راستای پیشرفت کشور داشته باشند، همه حقایق را بیان کرده و از هرکسی که حرف حق می زند دفاع کنند.

وی یادآور شد: برای آگاهی بخشی باید بستر سازی کنند، رسانه ها می توانند در دانشگاه ها نیز موثر باشند،صادقانه اقداام کنند و با قلم خود امید آفرینی کنند، درد جامعه را تشخیص دهند و نسخه شفا بخش بپیچند.

حسینی صدر افزود: رسانه ها باید نشاط را در جامعه ایجاد کنند، امید را به جامعه به ویژه نسل جوان دهند، تا آینده ای درخشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر روز وقایع سخت تر می شود و افکار عمومی تحت تاثیر قرار می گیرد گفت: همه ما باید بصیرت را از رهبر معظم انقلاب اسلامی فرا بگیریم که نسبت به آینده بسیار خوش بین هستند ئو دلیل آن این است که ایشان بصیرت دارند و جامعه را با نشاط و امید همراه می کند.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 51358

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51358/رسانه-امید-آفرینی-نشاط-جامعه-تزریق-کنند-خبرنگاران-جبهه-حق-باید-روشن-تبیین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir