کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری: 

جهاد تبیین فرصتیست برای کسانی که رسانه در اختیار دارند

19 مرداد 1401 ساعت 13:13

یوسف افشار نیا گفت: در جبهه انقلاب اسلامی جهاد تبیین فرصتی است برای همه کسانی که توانایی داشته و رسانه در اختیار دارند که ر می توانند برای تبیین اندیشه های امامین انقلاب و دستاوردها و آرمانها و ارزشها و خوبی های انقلاب استفاده کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه همایش «خبرنگار حسینی - رسانه عاشورایی» با هدف تجلیل از فعالان عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز استان از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار و با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران فعال در عرصه انعکاس اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد اظهار کرد: آنچه در بحث جهاد تبیین و گفتمان و منظومه اندیشه مقام معظم رهبری مطرح است، تعهد و جهت گیری  خاص رسانه را معین می کند.

افشارنیا افزود: در جبهه انقلاب اسلامی جهاد تبیین فرصتی برای همه کسانی است که توانایی دارند و رسانه در اختیار دارند و از رسانه می توانند برای تبیین اندیشه های امامین انقلاب و دستاوردها و آرمانها و ارزشها و خوبی های انقلاب استفاده کنند، که در جنگ ترکیبی و جنگ روایتها، اینها مورد هجمه دشمن قرار گرفته و برای ازبین بردن، بی اثرکردن یا تحریف آنها تلاش می کند.

وی  تصریح کرد: برای جلوگیری از تغییر و تحریف آرمانهای دفاع مقدس، آرمانهای امامین انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش رسانه ای لازم است.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: انواع هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را شاهد بوده ایم و از مصادیق آن در روزهای اخیر، بحث حمله به عفاف و حجاب، هجمه به محور مقاومت بوده است، که عزیزان رسانه ای ما اطلاع دارند.

وی افزود: در جهاد تبیین باید با علم به اینکه مخاطب اصلی و جهادگران اصلی صاحبان قلم و رسانه و سایت و منبر و رسانه ملی رسانه های مکتوب ، همه هستند؛ مولفه های تبیینِ مدِّ نظرِ مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

افشار نیا برخی از اصول جهاد تبیین را برشمرد و با تأکید بر ضرورت اقدام هنرمندان در عرصه جهاد تبیین گفت: اولین اصل در جهاد تبیین رعایت ویژگی های خبری و جنبه های زیباشناختی و هنری آن است، یعنی باید هنرمندانه به موضوع بپردازیم.

وی حضور با التزام و تعهد و اعتقاد در عرصه جهاد تبیین و جهادی بودن این حضور را از دیگر اصول جهاد تبیین  برشمرد و خاطرنشان کرد: جهادی بودن حضور مهم است، حضور منفعل و ضعیف خلاف نظر منویات مقام معظم رهبری است؛ زیرا در جنگ روایتها و جنگ روانی در یک میدان تمام عیار هستیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری عدالتخواهی را از دیگر اصول جهاد تبیین برشمرد و گفت: رسالت اصلی ما در جهاد تبیین تبلیغ اندیشه های ناب اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان های امامین انقلاب است.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51357

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51357/جهاد-تبیین-فرصتیست-کسانی-رسانه-اختیار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir