کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های چهارمحال و بختیاری؛

زندان های چهارمحال و بختیاری غرق در عزای سرور و سالار شهیدان

13 مرداد 1401 ساعت 13:23

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های چهارمحال و بختیاری گفت: حال و هوای زندان های استان در ماه محرم دیگرگونه است، قبل از شروع ماه عزا، زندانیان با غبارروبی از مساجد و برافراشتن پرچم سیاه برای برگزاری مراسم سوگواری آماده می شوند.


عبدالله زاده معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حال و هوای زندان های استان در ماه محرم دیگرگونه است، قبل از شروع ماه عزا، زندانیان با غبارروبی از مساجد و برافراشتن پرچم سیاه برای برگزاری مراسم سوگواری آماده می شوند و در طول ماه محرم از هر فرصتی برای عرض ارادت به آستان سیدالشهدا استفاده می کنند.

 
وی افزود: مراسم سینه زنی، زنجیر زنی و نوحه سرایی در سوگ امام حسین(ع) در زندان های چهارمحال و بختیاری شور و حرارت خاصی برگزار می شود.
 
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور مداحان جهادی و هیات های مذهبی در زندان های استان چشمگیر است و تعداد زیادی از روحانیون، مداحان و شعرای استان در کنار زندانیان استان به سوگ خامس آل عبا(ع) می نشینند.
 
عبدالله زاده عنوان کرد: در جهت سلامت مددجویان تمامی دستورالعمل های ستاد کرونا با دقت در مراسمات سوگواری در زندان ها رعایت می شود.
 
وی از هیات های مذهبی و خیرین چهارمحال و بختیاری خواست تا همچون سنوات گذشته برنامه هر هئات یک آزادی را اجرا نمایند و موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.
 
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای روزهای تاسوعا و عاشورا برنامه های مختلف فرهنگی همچون پرچمگردانی و توزیع غذای نذری، زیارت عاشورا با حضور مداحان استان تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51329

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51329/زندان-های-چهارمحال-بختیاری-غرق-عزای-سرور-سالار-شهیدان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir