کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبرداد

راهیابی 55 اثر به مرحله داوری رویداد بزرگ استعداد یابی اجرا و گویندگی

11 مرداد 1401 ساعت 12:57

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: 55 اثر به مرحله داوری رویداد بزرگ استعداد بابی و اجرا و گویندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راه یافت.


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دبیرخانه این رویداد بیش از 100  اثر از نوجوانان و جوانان استان دریافت کرده بود  که در مرحله اول رویداد  55 اثر امتیاز لازم برای داوری دریافت کردند.
 
وی افزود: این فراخوان در دو رده سنی هشت تا پانزده سال و پانزده سال به بالا  از سوی حوزه هنری منتشر شد که استقبال نوجوانان و جوانان از فراخوان بسیار خوب بود.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: داوری این آثار تا پایان مرداد ماه توسط هیات داوران انجام و بر این اساس افراد منتخب برای دور نهایی رویداد معرفی خواهد شد.
 
قائدی گفت: زمان ارسال ویدیو 15 تیر ماه بود که بعد از درخواست شرکت کنندگان تا پایان تیر ماه تمدید شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را بستری برای دیده شدن استعداد های دیده نشده در استان اعلام کرد و افزود: کشف و پرورش استعدادها در رشته های مختلف هنری نیاز اصلی امروز جامعه است و باید تلاش کنیم پس از کشف استعداد های مختلف هنری زمینه پرورش این استعداد ها را در استان فراهم کنیم.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استعداد های برتر این رویداد در اجرای برنامه های مختلف هنری در حوزه هنری استان استفاده خواهند شد و به صدا و سیما و دیگر مراکز فرهنگی و هنری نیز معرفی خواهند شد.
 
قائدی خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ استعداد یابی اجرا و گویندگی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه مشکات هنر شهرکرد برگزار شده است و اختتامیه این رویداد با حضور اجرا کنندگان و منتخبین رویداد در زمستان 1401 برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51313

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51313/راهیابی-55-اثر-مرحله-داوری-رویداد-بزرگ-استعداد-یابی-اجرا-گویندگی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir