کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده است/بیش از 40 گروه جهادی در منطقه بارده حضور دارد

10 مرداد 1401 ساعت 18:37

علی محمد اکبری گفت: گروه های جهادی تا زمان ضرورت و نیاز در کنار مردم خواهند بود و مجموعه سپاه و بسیج این آمادگی را دارد تا با کمک نهاد های مربوطه از جمله بیناد مسکن، کمیته امداد و سازمان بهزیستی با همدلی و همراهی همچون در گذشته به مردمی که امروز نیازمند کمک رسانی هستند امداد رسانی کنیم.


سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه  حضور میدانی در منطقه سیل زده بارده و در بین مردم و مسئولین ستاد بحران شهرستان بن و در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم  بالاخص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در چنین اتفاقاتی مردم از حاج قاسم سلیمانی بیشتر یاد می کنند، سیل و زلزله هرجا که بود حاج قاسم سلیمانی جزو اولین نفرات بود که حاضر می شد.

وی افزود: رسالت سپاه و بسیج حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن می باشد و ماموریت های بسیج و سپاه از جمله ماموریت هایی است که در هر زمان و مکان نیاز به حضور باشد، در بحث های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، امداد رسانی و بالاخص در سیل و زلزله سپاه و بسیج در کنار مردم خواهد بود.

اکبری بیان کرد: بارش های اخیر که موجب ایجاد سیل در اکثر شهرستان های چهارمحال و بختیاری شد، خساراتی را به مردم استان وارد کرد، از جمله در روستای بارده از توابع شهرستان بن که بیشترین خسارت ها به مردم این روستا وارد شد، اما از همان لحظات اولیه بسیجیان ما در قالب گروه های جهادی بدون ابلاغ خاصی وارد عمل شدند و با هر امکاناتی اقدام به کمک رسانی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تصریح کرد: از ساعات بعد از ایجاد سیل، گروه های جهادی حاضر در منطقه بارده سازماندهی و برای کمک رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دادند.

سردار اکبری گفت: بیش از 40 گروه جهادی از طرف سازمان بسیج استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بن در بارده حضور پیدا کردند و با امکانات اولیه به کمک مردم شتافتند.

وی ضمن قدردانی از حضور اولیه مسئولین در روستای بارده و دیگر مناطق عشایری استان عنوان کرد: علاوه بر گروه های متعدد جهادی گروه های مردمی، نهادهای حمایتی و خدماتی نیز تلاش بسیار ارزشمندی را در راستای امداد رسانی به مردم سیل زده داشتند.

اکبری ضمن اعلام آمادگی سپاه در بحث بازسازی تخریب های صورت گرفته مناطق سیل زده ابراز کرد: گروه های جهادی تا زمان ضرورت و نیاز در کنار مردم خواهند بود و مجموعه سپاه و بسیج این آمادگی را دارد تا با کمک نهاد های مربوطه از جمله بیناد مسکن، کمیته امداد و سازمان بهزیستی و با همدلی و همراهی همچون گذشته به مردمی که امروز نیازمند کمک رسانی هستند امداد رسانی کند.

وی در آخر ضمن ابراز اینکه مردم روستای بارده مردم انقلابی و کم توقعی هستند افزود: نباید از خسارات وارده بر مردم این روستا قافل شد زیرا که این منطقه در بحث کشاورزی، دامداری، مسکن، جاده، آب، برق و گاز دچار خسارت های سنگینی شده است و باید به نحو ممکن جبران شود.

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 51302

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51302/سپاه-بسیج-آخرین-لحظه-کنار-مردم-سیل-زده-بیش-40-گروه-جهادی-منطقه-بارده-حضور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir