کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

6 مدال، حاصل تلاش کاروان ورزشی دانشگاه شهرکرد در پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان کشور

10 مرداد 1401 ساعت 9:28

دانشجویان پسر دانشگاه شهرکرد در پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان کشور در تبریز موفق به کسب 6 مدال طلا و نقره شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ کاروان ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه شهرکرد در پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان کشور با کسب 6 مدال طلا و نقره درخشیدند.

در پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر کشور که از 29 تیر تا 6 مرداد سال جاری در تبریز برگزار شد دانشگاه شهرکرد با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و دو عنوان پنجمی  و با کسب 58 امتیاز در رده 6 جدول و بالاتر از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تبریز و شیراز قرار گرفت.

برای کاروان  دانشگاه شهرکرد، علی کبیری دهکردی و مسعود میرزائیان به ترتیب در وزن 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی مدال طلا کسب کردند.

علی رضا نوری در ماده 800 متر و 1500 متر دو و میدانی  به ترتیب مدال طلا و نقره، دانیال صفی شلمزاری در پرتاب دیسک  مدال نقره و سعید فتحی در وزن هشت کیلوگرم تکواندو مدال طلا برای کاروان ورزشی  دانشجویان پسر دانشگاه شهرکرد کسب کردند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51293

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51293/6-مدال-حاصل-تلاش-کاروان-ورزشی-دانشگاه-شهرکرد-پانزدهمین-المپیاد-فرهنگی-دانشجویان-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir