کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب رئیس شورای اسلامی شهر نقنه:

نقنه از وجود خانه فرهنگ و فرهنگسرا محروم می باشد/حمایت از کارگاه های تولیدی زود بازده در دستور کار قرار گیرد

10 مرداد 1401 ساعت 8:47

فاطمه سیفی پور نائب رئیس شورای اسلامی شهر نقنه گفت: حمایت از صنایع دستی ، مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولیدی و زود بازده با ارائه وام‌های قرض الحسنه و حمایت در بازارهای استان و خارج استان از ضروریات است.


به گزارش جهانبین نیوز، فاطمه سیفی پور نائب رئیس شورای اسلامی شهر نقنه خاطرنشان کرد: در مقام بانوان همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم سوره کوثر را در شان حضرت فاطمه (س)نازل کردند و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز میلاد بانوی دوعالم فاطمه زهرا ( س)باعنوان روز بزرگداشت زن نامگذاری شده است.
 
وی تصریح کرد: به دلیل نبود مکان تفریحی در شهر یکی از مطالبات به حق و همیشگی بانوان ،افتتاح پارک بانوان می باشد.
 
وی افزود: حمایت از صنایع دستی ، مشاغل خانگی و کارگاه‌های تولیدی و زود بازده با ارائه وام‌های قرض الحسنه و حمایت در بازارهای استان و خارج استان از ضروریات است.
 
سیفی پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جوانی جمعیت ، گفت: برگزاری دوره های آموزشی فرزند پروری و حمایت از خانواده ها جهت فرزند آوری و افزایش موالید باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.
 
 وی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان ، افزود: به دلیل وجود یک سالن ورزشی که فقط در هفته ۲ سانس به خواهران تعلق دارد ،درخواست جداسازی طبقه همکف و اول سالن ورزشی جهت اختصاص تمام وقت در هفته به بانوان و تجهیز وارائه مجوزات لازم به دارالقرآن شهر نقنه جهت برگزاری کلاسهای ورزشی در سالن آن مجموعه از مطالبات بانوان نقنه می باشد .
 
سیفی پور  تاکید کرد: باتوجه به ازدواج فرزندان و تنها شدن والدین جهت حمایت از این قشر ارزشمند ایجاد کانون و محلی برای گذران اوقات تنهایی باعث افزایش نشاط اجتماعی می گردد.
 
وی با اشاره به اینکه شهر نقنه از دیرباز در مسائل فرهنگی و مذهبی بسیار فعال بوده و می باشد، افزود:  نقنه از وجود خانه فرهنگ و فرهنگسرا محروم می باشد که درخواست پیگیری دراین زمینه را داریم.
 
نایب رییس شورای شهر نقنه یادآور شد : استفاده از نخبگان علمی بالاخص بانوان در پستهای مدیریتی استان و شهرستان و هم چنین حمایت از فعالان  فرهنگی ومذهبی،ورزشی و هنری باید مورد توجه قرار گیرد .
 


کد مطلب: 51290

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51290/نقنه-وجود-خانه-فرهنگ-فرهنگسرا-محروم-می-باشد-حمایت-کارگاه-های-تولیدی-زود-بازده-دستور-کار-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir