کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری;

خسارت شدید سیل در روستای بارده/ کلیه نیروهای امدادی در محل روستا حضور دارند

6 مرداد 1401 ساعت 21:16

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر منازل در روستای بارده براثر حجم بالای بارندگی دچار آبگرفتگی هستند، برخی تخریب شدند و تعدادی از پل‌ها در مسیر رودخانه‌ها نیز تخریب شدند.


به گزارش جهانبین نیوز; خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، امشب در جمع خبرنگاران این استان، اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی شده بود، بارندگی‌های امروز عصر با شدت بسیاری در اکثر نقاط استان به وقوع پیوست.

 
وی با اشاره به اینکه در بیشتر نقاط چهارمحال و بختیاری گزارش بارندگی داشتیم، افزود: شدت بارندگی‌ها تا این لحظه در برخی نقاط استان برای مثال روستای بارده و روستاهای اطراف شهرستان بن شدت بسیار بیشتری داشته است.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر روستای بارده در محاصره سیل است اما خوشبختانه خطر جانی اهالی روستا را تهدید نمی‌کند و مردم در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.
 
کیانی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارندگی‌ها همچنان ادامه دارند، عنوان کرد: همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده ۵۰ میلی‌متر باران در عرض کمتر از ۴۵ دقیقه در روستای بارده باریده و آب‌ها از سراسر مسیل‌ها جاری شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تحت مدیریت و کنترل است، نیروهای امدادی همچون هلال احمر، سپاه، نیروهای خدماتی مثل آب، برق، گاز و... در محل روستا حضور دارند.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در شهرستان‌های کوهرنگ، بروجن و شهرکرد گزارش آبگرفتگی معابر داشتیم اما خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات جانی مخابره نشده اما خسارت مالی در روستای بارده بسیار زیاد است.
 
کیانی بیان کرد: اکثر منازل دچار آبگرفتگی هستند، برخی تخریب شدند و تعدادی از پل‌ها در مسیر رودخانه‌ها نیز تخریب شدند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51263

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51263/خسارت-شدید-سیل-روستای-بارده-کلیه-نیروهای-امدادی-محل-روستا-حضور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir