کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان برای حل معضلات و مشکلات جامعه راهکار ارائه دهند

4 مرداد 1401 ساعت 10:24

نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ مسئولی حق ندارد به مردم بی احترامی کند و باید برای حل معضلات ومشکلات جامعه، مردم هم راهکار بدهند چراکه حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت مردم بر مردم است نه حکومت مسئولین بر مردم و مسئولین می توانند قانون را نرم تر برای مردم اجرا کنند.


به گزارش جهانبین نیوز ، محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان سامان ، خاطر نشان کرد:  هیچ مسئولی حق ندارد به مردم بی احترامی کند و باید برای حل معضلات ومشکلات جامعه، مردم هم راهکار بدهند چراکه حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت مردم بر مردم است نه حکومت مسئولین بر مردم و مسئولین می توانند قانون را نرم تر برای مردم اجرا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه اگر هر مسئولی در اجرای اهداف و سیاست های سازمانی اش اشتباه کند دودش در چشم مردم ونظام می رود، افزود: در زمینه انتقال آب بن بروجن قرار نیست حقوق مردم از بین برود ،خصوصا مردم شهرستان بن وسامان و مسئولین استان ما نباید کوتاه بیایند و باید بررسی کنند آیا پیمانکاران به تعهدات خود عمل کرده یا نه؟ 
 
بهارلویی تصریح کرد: شوراهای اسلامی در کشور هنوز جایگاه مخصوص خود را ندارند که بیشتر این مشکل به کوتاهی خودمان برمی گردد. اعضای شوراهای اسلامی نماینده مردم هستند و همانطوری که رهبر عزیزمان می فرماید باید به مردم احترام بگذارید و طوری رفتار کنید که مردم ناراحت وناامید نشوند لذا هر کس که بخواهد غیر قانونی مردم و نمایندگان مردم (شوراها ) را کوچک ونا امید کند ضد انقلاب است و باید با آن برخورد شود .
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51238

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51238/مسئولان-حل-معضلات-مشکلات-جامعه-راهکار-ارائه-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir