کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر

قاچاق محموله 20 میلیاردی در محور لردگان-بروجن

7 تير 1401 ساعت 12:15

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف دو دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پليس امنيت اقتصادي استان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامي دوراهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور "لردگان - بروجن" اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن 2 دستگاه لیفتراک فاقدمدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

امان اللهی در پایان با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكی از اهداف پليس در راستای تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايی عاملان عرضه كالاهای قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌های پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51037/قاچاق-محموله-20-میلیاردی-محور-لردگان-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir