کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد

ضعف ساختاری معابر شهری و پارک‌های دوبله علت اصلی در مشکلات ترافیکی/سگ‌های ولگرد ترس و نگرانی انتقال بیماری‌های ویروسی را بالا برده است

7 تير 1401 ساعت 11:41

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: مشکلات ترافیکی همیشه به دلیل ضعف ساختاری معابر شهری و پارک‌های دوبله وجود داشته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ماشاءالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در نود و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک به ١٠ ماه از شورای ششم می‌گذرد اما کار قابل توجهی در شهر انجام نشده است، گفت: مدیران شهری بایستی بطور مستمر در جلسات شورا حضور پیدا کنند گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی در شهرکرد، افزود: مشکلات ترافیکی همیشه به دلیل ضعف ساختاری معابر شهری و پارک‌های دوبله وجود داشته است، و طولانی شدن این مشکل موجب آزار و اعتراض رانندگان و شهروندان به‌ویژه در هسته مرکزی شهر، چهارراه طالقانی، میدان معلم، شهدا و خیابان  کاشانی است و در طول روز ترافیک بیشتری دارند.

ایزدی تاکید کرد: طرح‌های زیرگذر، روگذر و کمربندی جنوبی ١۵ خرداد از اولویت‌های شورای ششم در سال ١۴٠١ است که نیازمند کار جدی و مدیریت و کار جهادی است.

ایزدی ادامه داد: افزایش سگ‌های بی‌صاحب و ولگرد و پرسه زدن آن‌ها در معابر، خیابان‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها یکی از دغدغه‌های شهروندان است و این وضعیت باعث ترس و نگرانی از انتقال بیماری‌های ویروسی شده است که افزایش تعداد این حیوانات در شهرکرد خطری جدی برای سلامتی شهروندان است.

وی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای حل مشکلات زیرساختی شهرکرد، افزود: در سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان با ارائه گزارشی دقیق از نیازها و مطالبات شهرداری شهرکرد، توفیق یافتیم که مصوبات و موافقت‌های ارزشمندی را کسب کنیم که باید شبانه روز برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرکرد تلاش کرد تا بخش قابل توجهی از مشکلات شهر با کمک مردم حل شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51036

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51036/ضعف-ساختاری-معابر-شهری-پارک-های-دوبله-علت-اصلی-مشکلات-ترافیکی-سگ-های-ولگرد-ترس-نگرانی-انتقال-بیماری-های-ویروسی-بالا-برده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir