کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر توزیع برق شهرستان شهرکرد:

استفاده از ۲ دستگاه خط گرم به منظور کاهش خاموشی‌های شهری

2 تير 1401 ساعت 7:49

لطف اله مردانی مدیر توزیع برق شهرستان شهرکرد گفت: به منظور تجهیز و تعمیر شبکه‌های برق داخل شهری و جلوگیری از خاموشی‌ها ۲ دستگاه خط گرم به مبلغ ١۵ میلیارد تومان مورد استفاده قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری خدمات رسانی به شهروندان است،گفت: در برخی از اراضی منظریه برای فرآیند صدور پروانه ساختمانی و سایر خدمات مشکلاتی وجود دارد که تا جایی که می‌توانیم به خوبی راهنمایی خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری شهرکرد ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب بین توزیع برق و شهرداری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر به طور مستمر شاهد ارتقا سطح همکاری و تعامل بین این دو مجموعه بوده‌ایم که همین تعامل بین بخشی منجر به رقم خوردن رویدادها و ارائه خدماتی مطلوب به لحاظ کمی و کیفی به شهروندان است.

لطف‌اله مردانی، مدیر توزیع برق شهرستان شهرکرد در ادامه با بیان اینکه روشنایی و نصب تیرهای برق خارج از محدوده شهری بر عهده شرکت توزیع نیروی برق نیست، افزود: به منظور تجهیز و تعمیر شبکه‌های برق داخل شهری و جلوگیری از خاموشی‌ها ۲ دستگاه خط گرم به مبلغ ١۵ میلیارد تومان  مورد استفاده قرار گرفته است. 
 
مجید صیادی در پایان جلسه با اشاره به آزادی ١۵۵ نفر در چندماه گذشته با مبلغ ٣٢ میلیارد تومان بدهی، گفت: این مبلغ با پیگیری و کمک‌های خیرین، جذب اعتبار از تهران و پرداخت وام برای آزادی زندانیان تأمین شده است.

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: در برنامه‌های ستاد دیه استان به منظور خدمت به مددجویان زندانی نیازمند تعامل، همراهی و پشتوانه شورا و شهرداری هستیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51008

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51008/استفاده-۲-دستگاه-خط-گرم-منظور-کاهش-خاموشی-های-شهری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir