کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری/

دولت سیزدهم مصمم بر زدودن گرد و غبار محرومیت از چهره کشور است

31 خرداد 1401 ساعت 11:31

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات بسیاری به مردم شد، گفت: بسیج در قالب نیروهای جهادی به کمک مردم آمدند و دولت سیزدهم مصمم است گرد و غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم بزداید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: این استان با بیش ۲ هزار و ۴۰۰ شهید در قالب تیپ قمر بنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس حماسه آفرین بودند.

 
وی افزود: شهید محمد سلیمانی یکی از شهدای سلحشور در این استان بود که به تنهایی در بازفت عضو سپاه و به جبهه اعزام شد، وی در یکی از عملیات ها شیمیایی شد و در یکی از کشورهای خارجی شهید و با مظلومیت در بازفت تشییع و به خاک سپرده شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وحدت امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری و به برکت هم دلی مردم است و با این سلحشوری حماسه آفریدند.
 
حیدری عنوان کرد: عشایر چهارمحال و بختیاری میزبان کنگره شهدای عشایر است اما از محرومیت رنج می برد و نتیجه آن مهاجرت مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات بسیاری به مردم شد، بیان داشت: بسیج در قالب نیروهای جهادی به کمک مردم آمدند و دولت سیزدهم مصمم است گرد و غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم بزداید.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آمادگی داریم به یاد هر شهید یک خدمت با مدیریت جهادی مشکلات مردم را رفع کنیم تا با وحدت و هم دلی مردم شیرینی و مدیریت جهادی را بچشند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 50985

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50985/دولت-سیزدهم-مصمم-زدودن-گرد-غبار-محرومیت-چهره-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir