کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری/

عمل صالح شهدا، آبیاری نهال انقلاب با خون سرخشان بود

31 خرداد 1401 ساعت 10:24

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام را با خون مقدس خود آبیاری کردند، گفت: نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: برای این استان میزبانی از کنگره شهدای جامعه عشایری افتخار است.

 
وی افزود: همه زحمات به این ختم شد که امروز شاهد برگزاری کنگره ایی بزرگ باشیم، در این کنگره و امثال آن آنچه مهم بوده محتوی است و همه این اقدامات انجام می گیرد که محتوی در دسترس قرار گیرد و توطئه دشمن خنثی شود.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امام راحل از ایمان مردم استفاده کرد و عمل صالحی به نام انقلاب اسلامی را شکل داد و مقام معظم رهبری به عنوان کوهی از ایمان، امید و توکل با استفاده از اعتقاد مردم به لطف خدا این نظام را استوار نگه داشته است.
 
نکونام با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام را با خون مقدس خود آبیاری کردند، عنوان کرد: نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.
 
وی خاطرنشان کرد: باید ببینیم در چه عرصه هایی باید حضور جدی داشت و راه را بر دشمن بست، امروز ۱۱ هزار شهید عشایر بر رفتار ما نظاره دارند و در این مجلس و این کنگره نیز حضور دارند.
 
نکونام یادآور شد: جمعیت را نباید دست کم گرفت، انقلاب اگر بر روی جوانی جمعیت برنامه نداشته باشد آینده انقلاب پیر خواهد بود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 50984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50984/عمل-صالح-شهدا-آبیاری-نهال-انقلاب-خون-سرخشان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir