کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور/

تهدیدهای نرم، شگرد جدید دشمنان برای سیطره بر اقشار مختلف ایرانی است

30 خرداد 1401 ساعت 18:26

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: امروز دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و صهیونیست تلاش بر این دارند که در قالب تهدیدهای نرم به کشور هجوم آورند و همه اقشار جامعه ما را مورد هدف قرار دهند که با فراگیری برنامه های فرهنگی و حفظ ارزش فرهنگ دفاع مقدس در میان آحاد جامعه می توانیم توطئه های شوم آن ها را خنثی کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ احمد سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، اظهار کرد: سه سال است که مقدمات برگزاری کنگره شهدای عشایری با سه رویکرد محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، فرهنگی، تقویت اقوام در حال انجام است.

 
وی افزود: سه هزار یادواره شهدای عشایری در سطح حوزه های استانی و ملی برگزار شد، یادواره ۲۱۶ زن عشایر، مسابقه تیراندازی ویژه عشایر، شب شعر شهدای ایل که در شب گذشته برگزار شد ازجمله اقدامات فرهنگی بوده که در طول این سه سال به مرور انجام شده است.
 
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی اتفاقات خوبی رقم خورده است، بیان داشت: در حوزه فرهنگی لازم است اقدامات شایسته ای صورت گیرد تا از این طریق بتوان مقابل حجمه های دشمن ایستادگی کرد.
 
سعیدی عنوان کرد: در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی صورت گرفت و همچنان این اقدامات ادامه دار خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: عده ایی از ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به دنبال شهادت بودند که این توفیق را پیدا نکردند تا زمینه دفاع از حرم برای آن ها بوجود آمد و آنان را به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رساند.
 
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و صهیونیست تلاش بر این دارند که در قالب تهدیدهای نرم به کشور هجوم آورند و همه اقشار جامعه ما را مورد هدف قرار دهند که با فراگیری برنامه های فرهنگی و حفظ ارزش فرهنگ دفاع مقدس در میان آحاد جامعه می توانیم توطئه های شوم آن ها را خنثی کنیم.
 
سعیدی بیان کرد: برنامه های فرهنگی در میان همه افراد جامعه باید نهادینه شود و همه ما در مسیر شهدا بتوانیم قدم برداریم.
 
عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگری آنان هستیم
 
محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگری آنان هستیم.
 
وی افزود: امروز چهارمحال و بختیاری مفتخر است که میزبان خانواده های معظم شهدا از سراسر کشور هستند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به واسطه برگزاری کنگره شهدای جامعه عشایری و حضور خانواده های شهدا بیمه می شود.
 
حسین میرزایی عنوان کرد: شاخصه اصلی برگزاری کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری وحدت و وفاقی بود که در بین مردم و دستگاه های مختلف وجود داشت.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 50981

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50981/تهدیدهای-نرم-شگرد-جدید-دشمنان-سیطره-اقشار-مختلف-ایرانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir