کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت توزیع نیرو برق چهارمحال و بختیاری:

کاهش 2.5 مگاواتی مصرف برق استان چهارمحال وبختیاری با تغییر ساعات اداری

30 خرداد 1401 ساعت 13:54

مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از تحقق 2.5 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق با تغییر ساعات کاری ادارات این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرهزاد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه وخبرنگاران  از تحقق 2.5 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق با تغییر ساعات کاری ادارات این استان خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه در پیک بار تابستان امسال در حوزه های صنعتی ، کشاورزی ، خانگی وتجاری الگوی مصرف متعارفی تعیین شده است ، گفت : خط قرمز این شرکت خاموشی در بخش خانگی است وتمام تلاشمان این است که درحوزه خانگی ، خاموشی اعمال نگردد. 
 
مجید فرهزاد در خصوص سوالی در زمینه بهره وری از انرژی های نو در استان گفت : استان چهارمحال وبختیاری در زمینه تولید برق خورشیدی باتوجه به زوایه تابش، دارای شرایط بسیار مطوبی است و بمیزان 250 مگاوات تولید برق خورشیدی در سطح استان، ظرفیت سنجی شده است و اضافه کرد : در سال گذشته حدود 810 پکیج برق خورشیدی در بین عشایر استان توزیع شد و در سال جاری نیز برای توزیع 2000 پکیج برق خورشیدی در حال برنامه ریزی هستیم.
 
مدیر عامل شرکت توزیع برق این استان از پیش بینی پیک مصرف برق استان بمیزان 500 مگاوات در سال جاری خبر داد و افزود : در حوزه کشاورزی ، مشترکین با خاموش کردن پمپاژ چاه خود در بین ساعات 17-12 روز ، از برق رایگان در دیگر ساعات شبانه روز بهره مند می شوند و در بخش صنعتی نیز باتوجه توافق وزارت نیرو وصمت مقرر گردیده واحدهای صنعتی مطابق با برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت در برنامه های مدیریت مصرف من جمله جابجایی تعطیلات هفتگی خود از طرح های تشویقی بهره مند گردند.
 
وی در تشریح طرح های مدیریت مصرف بخش خانگی گفت : مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (300 کیلووات ماهیانه) رعایت کنند و نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشند به ازای هرکیلوات ساعت کاهش مبلغ 500 تومان پاداش همکاری در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال خواهد شد.
 
مهندس فرهزاد در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق این استان در سه سال گذشته بصورت متوالی  رتبه نخست مدیریت پیک بار را با کمترین اعمال خاموشی در بین شرکت های توزیع برق کشور کسب نموده به نقش موثر اصحاب رسانه وخبرنگاران در تحصیل این موفقیت اشاره کرد ومراتب قدردانی وتشکر خودرا ابراز نمود.


کد مطلب: 50979

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50979/کاهش-2-5-مگاواتی-مصرف-برق-استان-چهارمحال-وبختیاری-تغییر-ساعات-اداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir