کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی شهرکرد از امروز

29 خرداد 1401 ساعت 9:55

کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از امروز در شهرکرد برگزار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری از امروز در شهرکرد برگزار می شود.

 
به گفته مسوولان، این کنگره قرار است به مدت سه روز به همراه برنامه های مختلف فرهنگی در تاریخ های ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ خردادماه برگزار شود.
 
مدعوین بسیاری از مقامات کشوری و لشگری، خانواده شهدای عشایر و دیگر شهدای سرافراز دفاع مقدس و... در کنگره شهدای عشایر حاضر خواهند بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری کنگره ۱۱ هزار شهدای عشایری را شامل سه عنوان ویژه برنامه دانست که اولین آن شب شعر شعرای ایل است که امروز ۲۹ خرداد در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می شود، ۳۰۰ شهر به دبیرخانه کنگره ارسال شده و ۱۲ شاعر، اشعار برگزیده را قرائت می کنند.
 
سرهنگ علی اصغر ایزدی همچنین به تجلیل از ۷۵ شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور و چهارمحال و بختیاری اشاره نمود و گفت: این دومین آیین کنگره است که روز ۳۰ خردادماه با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و مسؤولان کشوری و استانی برگزار می شود.
 
به گفته وی مهم ترین آیین کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری کشور اجلاسیه این رویداد است که ۳۱ خردادماه با حضور آحاد مردم با اجرای برنامه های فرهنگی ازجمله مداحی، سرود و... ۳۱ خردادماه در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار می شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 50970

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50970/آغاز-کنگره-ملی-۱۱-هزار-شهید-جامعه-عشایری-کشور-میزبانی-شهرکرد-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir