کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

تقدیم 10 هزار شهید، سند روشنی از جانفشانی غیرتمندانه عشایر است/با حمایت از عشایر، از امنیت غذایی حمایت کنیم

26 خرداد 1401 ساعت 11:07

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیم 10 هزار شهید برای دفاع از کشور سند روشنی از جانفشانی غیرتمندانه عشایر در دروان دفاع مقدس است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عشایر ذخایر انقلاب هستند و لازم است این مردم غیور را وزیر جهاد کشاورزی دریابد.
 
وی با بیان اینکه تقدیم 10 هزار شهید برای دفاع از کشور سند روشنی از جانفشانی غیرتمندانه عشایر در دروان دفاع مقدس است، ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری با تقدیم بیش از یک هزار شهید عشایر نقش خود را به زیبایی به تصویر کشیده و به زودی میزبان اولین کنگره شخدای عشایر کشور است.
 
راستینه با اشاره به اینکه لازم است رئیس جمهور دولت را برای حمایت از عشایر بسیج کند خاطرنشان کرد: عشایر دو درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند اما 25 درصد پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کنند و اکنون به شدت نیازمند سرمایه در گردش برای تامین علوفه و نهاده مورد نیاز دام خود هستند.
 
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان اضافه کرد: در بازدید میدانی از محل فروش دام عشایر به عینه دیدم که چگونه دام مولد را به حراج گذاشتند و در این زمینه همه مسئول هستیم.
 
وی تاکید کرد: امروز باید به فریاد عشایر مظلوم برسیم، خرید تضمینی دام عشایر و آزاد نمودن صادرات دام حداقل حقوق دام‌داران پس از آزادسازی نهاده‌ها است.
 
راستینه گفت: اگر می‌خواهیم امنیت غذایی کشور به خطر نیافتد باید از عشایر حمایت کنیم.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50955

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50955/تقدیم-10-هزار-شهید-سند-روشنی-جانفشانی-غیرتمندانه-عشایر-حمایت-امنیت-غذایی-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir