کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياری:

کالا به وفور در سطح فروشگاه‌های چهارمحال و بختیاری توزيع شده است

24 ارديبهشت 1401 ساعت 15:39

استاندار چهارمحال و بختياری گفت: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌های استان توزيع شده و دولت در اين طرح، درصدد توزيع عادلانه يارانه در کشور است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری استاندار چهارمحال و بختياری در حاشيه سرکشی از وضعيت عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در سطح فروشگاه‌های بزرگ چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه کمبود برخی از کالاهای اساسی در چند روز اخير به‌علت افزايش تقاضا و قيمت، رفع شده است، اظهار کرد: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌های عرضه کالا برای دسترسی مردم موجود است.
 
استاندار چهارمحال و بختياری افزود: دولت درصدد توزيع عادلانه يارانه در کشور است،  اين کار يک جراحی بزرگ برای نجات اقتصاد کشور است، در اين اقتصاد بيمار، افراد محروم بهره کافی از يارانه نمی‌برند.
 
وی با اشاره به تبعات چند نرخی بودن ارز در کشور، توضيح داد: اين مسئله موجب فساد می‌شد، دولت سيزدهم اين اقدام را برای حمايت از محرومان انجام داد، قطعا جراحی دردهايی را نيز دارد، اما اميدواريم از اين مرحله به‌خوبی عبور کنيم.
 
حيدری تاکيد کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از اين جراحی بزرگ اقتصادی سوءاستفاده و از آب گل‌آلود ماهی بگيرند و مردم را نگران کنند، دولتمردان در راستای تامين کالا در تلاش هستند، روزانه ستاد تنظيم بازار تشکيل خواهد شد.
 
استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه برای نجات اقتصاد بيمار نيازمند همراهی مردم هستيم، خاطرنشان کرد: بسياری از دولت‌ها اين ريسک را نپذيرفتند، اما دولت سيزدهم با شجاعت وارد عمل شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50694

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50694/کالا-وفور-سطح-فروشگاه-های-چهارمحال-بختیاری-توزيع-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir