کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام رحماني گفت:

مردم به دولت فرصت بدهند تا کار را به سرانجام برساند

23 ارديبهشت 1401 ساعت 14:27

امام جمعه لردگان گفت: الان صبوري شما مردم لازم است، بايد به دولت فرصت بدهيم تا کار را به سرانجام برساند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، سفارش به تقواي الهي و آرزوي توفيق براي بندگي نمود و گفت: 

رحماني در ادامه گفت: نظم و ترتيب در همه امور جز واجبات است. خداي متعال چيزي را آشفته نيافريده است، همه چيز را منظم آفريده است، هر چيزي در جاي خود آفريده شده است.

وي افزود: انساني ارزشمند است که صلح آفرين باشد، کسي که وجودش مايه آرامش و امنيت خانواده و جامعه اش باشد. کسي که اختلاف را در بين افراد جامعه حل و فصل کند اين کار عمل صالح براي فرد نوشته مي شود.، تکيه گاه اين شخص خداست. اين سرشت نيم انسان هاي خوب است که مايه آرامش مردمان هستند.

خطيب جمعه لردگان در بخش دوم خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به بحث گراني هاي اخير و دليل دولت براي افزايش قيمت گفت:  در سال نود و شش ارز ۴۲۰۰  مطرح شد، که براي جبران گراني ها بود، ولي طرح بدليل عدم کارشناسي فقط به نفع عده اي قليل شد، يعني اين ارز به جيب مردم کشورهاي همسايه مي رفت براي جبران کسري  آنها، چون قيمت آرد و گندم در ايران ارزانتر از همه کشورها بود. لذا آنها آرد قاچاق را مي گرفتند و نياز خود را تامين مي کردند، بخصوص الان که بحران جنگ روسيه و اوکراين شروع شد و دنيا دچار بحران غذايي شده است اين قاچاق بيشتر شده بود. لذا ابن ارز ۴۲۰۰ فقط مايه فساد شده بود. 

رحماي بيان داشت: در بحث يارانه اقلام اساسي که دولت براي آن هزينه هاي ميلياردي مي کرده است، مثل مرغ و بنزين و ... بطور عادلانه توزيع نميشد لذا اين کار دولت به ضرر عموم مردم نيست، دولت قصد حذف يارانه را ندارد . بلکه يارانه را مستقيم به مردم مي دهد لذا نقش جوانان و بزرگان و فرهيختگان ما الان بسيار حساس تر است، مواظب باشيم در جبهه دشمن بازي نکنيم.

امام جمعه لردگان در پايان گفت:  الان صبوري شما مردم لازم است،  بايد به دولت فرصت بدهيم تا کار را به سرانجام برساند،  بايد صبر کنيم تا کار هاي اقتصادي به سرانجام برسد بعد نتايج آن را در زندگي خودتان ببينيد،  الان تکليف اين است: اعتماد به مسئولين و سياست هاي دولت خدمتگزار.

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 50675

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50675/مردم-دولت-فرصت-بدهند-کار-سرانجام-برساند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir