کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامگذاری خیابان به نام شهید مدافع سلامت دکتر رضوان نورمند

20 ارديبهشت 1401 ساعت 12:37

خیابانی در شهر چالشتر توسط شهرداری شهرکرد به نام شهید مدافع سلامت دکتر رضوان نورمند نامگذاری شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نامگذاری این خیابان طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری شهرکرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهید دکتر نورمند برگزار شد.

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در این مراسم اظهارداشت: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید نورمند معبری از شهر چالشتر که زادگاه ایشان بود نامگذاری شد.

وی گفت: در حقیقت با هیچ واژه و کلامی نمی‌توان تأثیرگذاری کادر درمان را در این بحران وصف کرد اما بر همگان آشکار است که تلاش خستگی ناپذیر آنها در این بحران، تأثیری بی‌بدیل و بی‌نظیر بر جای گذاشت.

عبدالصادق نجفی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای نامگذاری و شورای اسلامی شهرکرد، یکی از معابر شهر چالش‌تُر به نام شهید ایثارگر دکتر رضوان نورمند نامگذاری شد.

وی افزود: این اقدام حداقل اقدامی بود که می‌توانستیم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دکتر عزیز انجام دهیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: امروز و این بار فرزندان همان شهدا و ایثارگران، فرزندان همین مرز و بوم لباس رزم پوشیده‌اند و پرچم کشور را به اهتزاز در آورده‌اند و با فطرتی بیدار، در برابر جنگی تمام‌عیار ایستاده‌اند؛ و امروز دفاع مقدس به شکلی دیگر چهره خود را بر ما عیان ساخته است و این ما هستیم که باید پاسدار خون شهدای این جنگ تحمیلی و این دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 50659

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50659/نامگذاری-خیابان-نام-شهید-مدافع-سلامت-دکتر-رضوان-نورمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir