کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری/

نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه در چهارمحال و بختیاری برپا شد

18 ارديبهشت 1401 ساعت 9:33

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.


اسماعیل رمضانی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.
 
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.
رمضانی تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.
 
هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با  30 سال سابقه فعالیت در رشته پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) نیز گفت: در این غرفه افزون‌بر 40 اثر از انواع تولیدات پاپیه‌ماشه به‌نمایش درآمده است.
 
بیژن احمدی اضافه کرد: بازار فروش محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) بیشتر در داخل کشور است و فروش تولیدات این هنرصنعت در سایر کشورها به بازاریابی نیاز دارد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50629/نمایشگاه-محصولات-پاپیه-ماشه-چهارمحال-بختیاری-برپا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir