کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه شهرکرد مطرح شد؛

تحقق وعده امام راحل به رییس جمهور شوروی /انقلاب ما پیش می‌رود و سنگر‌ها یکی پس از دیگری فتح می‌شود

1 بهمن 1400 ساعت 17:01

حجت الاسلام والمسلیمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت:آقای رئیسی ارزشی کشورمان در کاخ کرملین که درآن مستکبران برنامه‌های شیطانی تدارک می‌دیدند برای جنگ با خدا،نماز اقامه می‌کند و همان گونه که وعده داده شده بود انقلاب ما پیش می‌رود و سنگر‌ها یکی پس از دیگری فتح می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اقامه نماز توسط رییس جمهور کشورمان در کاخ کرملین را از وعده‌های پیام تاریخی حضرت امام(ره) به گورباچف رییس جمهور شوروی سابق دانست و گفت: آن روز پیام امام راحل درک نشد، اما امروز آثارش به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: آقای رئیسی ارزشی کشورمان در کاخ کرملین که درآن مستکبران برنامه‌های شیطانی تدارک می‌دیدند برای جنگ با خدا، نماز اقامه می‌کند و همان گونه که وعده داده شده بود انقلاب ما پیش می‌رود و سنگر‌ها یکی پس از دیگری فتح می‌شود.

نکونام اضافه کرد: رهبر انقلاب از انقلابی سخن می‌گوید که راه خودش را در پیش گرفته و این انقلاب نمونه‌ای از انقلاب توحیدی، اسلام ناب و فرهنگ متعالی اهل بیت را به جهانیان ارائه می‌کند؛ انقلابی که ثمره خون شهدا و مقاومت مردم و بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: دولتی در کشور ما زمام امور را در دست گرفته که در عرصه بین المللی، ملی و استانی کار‌های خوبی را شروع کرده است.

وی تصریح کرد: دولت در صحنه باید حمایت شود تا شجاعت بیشتری پیدا کند و تقویت شود.

نکونام گفت: دولت با حمایت و به دور از اصلاحات و تندرویی‌ها در هردسته و گروه و افراطی گری می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد عنوان کرد: سیاست‌های توازنی که انقلاب اسلامی در پیش گرفته همان شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است اگر عزتمان حفظ شود با شرق و غرب ارتباط خواهیم داشت و اگر عزتمان زیر سوال رفت شرق و غرب فرقی ندارد آبروی کشور را حفظ می‌کنیم.

نکونام ولادت فاطمه زهرا را سراسر نور دانست و ابراز کرد: وجود آن حضرت نشان عظمت و بزرگی در پیشگاه خداوند است که نه فقط شیعه بلکه اهل سنت هم به ان اذعان دارند، اما وقتی سخن از شهادت حضرت می‌شود زبان‌ها کند می شود و وقتی نمی‌توانند جایگاه وی را تنزل دهند اصل شهادت آن بانوی بزرگوار را تکذیب می کنند.

وی بیان کرد: زنان ما به خود ببالند که الگویی عالم، جامع‌ و کامل‌ در بین زنان جهان دارند.

نکونام در پایان به مقاومت مردم آمل در ششم بهمن برای دفاع از انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم با جان و دل پای انقلاب آمدند و حامی کشورشان بودند و حادثه آمل درس‌های بسیاری برای مردم ما و عبرت‌هایی برای دشمنان ما دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 49700

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49700/تحقق-وعده-امام-راحل-رییس-جمهور-شوروی-انقلاب-پیش-می-رود-سنگر-ها-یکی-دیگری-فتح-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir