کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

طرح هایی که برای استیضاح وزرا مطرح می شود زود است/ آقای عبدالملکی کارهای ساختاری خوبی را شروع کرده اند

27 دی 1400 ساعت 17:16

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هایی که برای استیضاح مطرح می شود خیلی زود بوده و طرح آن توسط مجلس درست نیست هرچند حق قانونی نماینده مولفه های نظارتی از جمله سوال و استیضاح است.


احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نقد می تواند از یک روز کاری شروع شود و تا آخرین روز مسئولیت خود ادامه داشته باشد، حتی مدیر می تواند در روز اول کاری خود خطاهایی را مرتکب شود که مورد انتقاد قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه نقد از اولین روز کاری برای یک مدیر ممکن است اتفاق بیافتد تصریح کرد: نقد منصافانه و نقد مشوقانه مهم است.
 
راستینه بیان داشت: طرح هایی که برای استیضاح مطرح می شود خیلی زود بوده و طرح آن توسط مجلس درست نیست هرچند حق قانونی نماینده مولفه های نظارتی از جمله سوال و استیضاح است.
 
وی اذعان داشت: امروز برخی دستگاه های ما میراث دار یک دستگاه هسته ای است که فرصت های زیادی را از دست داده  و باید به آن ها اجازه داد ساختار را اصلاح و پویا تر کنند ، به آن ها اجازه دهیم برنامه های خود را عملیاتی کنند و خروجی برنامه عملیاتی آن ها حداقل نیازمند یک سال زمان برای تجزیه و تحلیل عملکرد است.
 
راستینه خاطر ادامه داد: البته اگر در طول یک سال خطاهای فاحشی اتفاق بیافتد مجلس بر اساس وظیفه خود از حقوق ملتش دفاع می کند ، لذا امکان دارد زودتر از یک سال هم استیضاح اتفاق بیافتد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد ما بر این است که امثال اقای عبدالملکی کارهای ساختاری خوبی شروع کرده اند و باید به آن ها اجازه داده شود که برنامه آن ها پاسخ داده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49672/طرح-هایی-استیضاح-وزرا-مطرح-می-شود-زود-آقای-عبدالملکی-کارهای-ساختاری-خوبی-شروع-کرده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir