کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

جاده‌های استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد/ الزام استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی

25 دی 1400 ساعت 11:21

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت راه‌های استان در پی بارندگی‌های روز گذشته مناسب است، محورها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.


حامد ایرج‌پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان در پی بارندگی‌های روز گذشته مناسب است، محورها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.
 
وی افزود: در منطقه کوهرنگ چه در بخش مرکزی و چه در بازفت و در گردنه‌های این شهرستان کولاک برف گزارش شده است، لذا علی‌رغم برف‌روبی که توسط راهداران انجام است ممکن است جاده لغزنده باشد و رانندگان با احتیاط در مسیرها تردد کنند.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر استانی الزامی است.
 
ایرج‌پور عنوان کرد: همچنین در نقاط کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌های استان همچنان بارش برف گزارش شده است.
 
وی با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و عسل کشان باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، خاطرنشان کرد: شب گذشته به دلیل شدت کولاک، کم شدن دید افقی و خطراتی که ممکن بود برای رانندگان ایجاد شود با هماهنگی نیروی انتظامی چند ساعتی گردنه چری مسدود شد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد به دلیل شرایط جوی حاکم در استان تا پایان خروج سامانه از استان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49650

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49650/جاده-های-استان-باز-تردد-آن-ها-جریان-الزام-استفاده-زنجیر-چرخ-گردنه-ها-کوهستانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir