کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد

نامگذاری خیابان های شهرکرد به نام میراث فرهنگی ناملموس

23 دی 1400 ساعت 11:00

حمیرا رهنورد رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد گفت : تعدادی از خیابان‌های شهرکرد با نام میراث‌ فرهنگی ناملموس نامگذاری می شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛حمیرا راهنورد رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد گفت: در این جلسه قرار شد لیست آثار میراث‌فرهنگی ناملموس ثبت شده به فرمانداری ارایه شود.

وی افزود: شناسنامه ثبت آثار  میراث‌فرهنگی ناملموس در اختیار دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه مشارکت در معرفی و ترویج میراث فرهنگی ناملموس در شهرستان شهرکرد قرار گیرد.

راهنورد تصریح کرد : همچنین قرار شد اقدام لازم برای نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر عمومی از میراث‌فرهنگی ناملموس استفاده شود.

وی یادآور شد: براساس تصمیم اعضای نخستین کارگروه مشارکت در معرفی و ترویج میراث فرهنگی ناملموس شهرستان شهرکرد، قرار شد شهرداری در نصب المان‌های شهری با موضوع میراث‌فرهنگی ناملموس اقدام کند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد گفت: دستگاه‌های عضو کارگروه موارد پیشنهادی خود را به این اداره ارسال کنند تا پس از بررسی کارشناسی و ثابت شدن ارزش ثبت، نسبت به ثبت آن اقدام شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 49639

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49639/نامگذاری-خیابان-های-شهرکرد-نام-میراث-فرهنگی-ناملموس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir